Reklama

Nie daj się nabić w styropian

Na rynku jest ponad 50 producentów styropianu. Każdy z nich wprowadza na rynek produkty pod różnymi markami. Po czym poznać dobry produkt?

Publikacja: 07.06.2015 16:23

Wydatki na styropian stanowią 10 - 15 proc. kosztów całego ocieplenia, a około 2 proc. całkowitych k

Wydatki na styropian stanowią 10 - 15 proc. kosztów całego ocieplenia, a około 2 proc. całkowitych kosztów budowy.

Foto: Fotorzepa/Marta Bogacz

Zawsze przy kupnie styropianu zwracajmy uwagę na lambdę, grubość oraz markę producenta. Ta ostatnia powinna gwarantować spełnienie zadeklarowanych na opakowaniu parametrów.

Czytaj oznaczenia

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Czynsze za biura w stolicy rosną najszybciej od dwóch dekad. „Mamy zaległości”
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Nieruchomości
Rynek wtórny. Ceny mieszkań poszły w górę
Nieruchomości
Ilu najemców zamieni czynsz na ratę kredytu? Wynajmowane lokale opustoszeją?
Nieruchomości
Rynek najmu mieszkań zasypany ofertami. Co ze stawkami?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Nieruchomości
W regionach zaczyna brakować dużych biur. „Zaledwie kilkadziesiąt modułów”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama