Firma otworzyła pierwsze biuro w budynku Rondo 1. Na powierzchni blisko 2000 mkw. może pomieścić około 60 firm, którym zaoferuje wynajem biur (serwisowanych i wirtualnych), sale konferencyjne, usługi sekretarskie oraz rozwiązania informatyczne.
W Polsce i Australii
Compass Offices chce działać w pięciu lokalizacjach w Polsce. W najbliższych miesiącach otwarte zostaną kolejne centra na Filipinach, w Szanghaju, Chinach i Australii. Dlaczego wybór padł na Polskę?
- W ciągu ostatnich pięciu lat Polska osiągnęła najwyższy wskaźnik wzrostu PKB w krajach Unii Europejskiej i znalazła się w centrum międzynarodowych projektów i inwestycji. To kraj, w którym gospodarka rozwija się dzięki małym i średnim przedsiębiorcom oraz firmom, które dopiero rozpoczynają działalność gospodarczą. Wraz z rynkowymi trendami rośnie zapotrzebowanie na elastyczne i kompleksowe rozwiązania dotyczące miejsc pracy. To właśnie dlatego rozpoczynamy ekspansję w Europie od Polski - podkreśla Hadley Dean, CEO Compass Offices, EMEA.
Compass Offices ma w swojej ofercie zarówno rozwiązania dla dużych, jak i małych firm. - Więksi gracze korzystają z naszych usług przy okazji szkoleń, warsztatów, dużych spotkań biznesowych, telekonferencji. Oferujemy im najnowsze technologie bez konieczności posiadania odpowiedniego sprzętu. Małe i średnie przedsiębiorstwa dostają od nas bezpośredni dostęp do prestiżowych, kompleksowo wyposażonych biur w świetnej lokalizacji, z pracownikami recepcji władającymi wieloma językami i rozwiązaniami informatycznymi na najwyższym poziomie - mówi Hadley Dean.