Przybywa osób, które pracują mobilnie, więc nie potrzebują biura na stałe. Regus chce to wykorzystać i zamierza zainwestować w nowe lokalizacje na terenie Polski. I w biurowcach, i w galeriach handlowych.
Firma mówi, że dostarcza na rynek rozwiązania dla potrzebujących elastycznego miejsca pracy, wynajmując klientom umeblowane biura i miejsca coworkingowe - na dzień, na tydzień lub na rok. Regus wynajmuje też sale konferencyjne, biura wirtualne i tzw. salony biznesowe.
- W ciągu najbliższych trzech lat planujemy uruchomić ponad 100 nowych centrów biznesowych w Polsce, zarówno w głównych aglomeracjach, jak i w mniejszych miastach. Już w przyszłym roku myślimy o kilkudziesięciu lokalizacjach, zarówno w Warszawie, jak i innych miastach w Polsce - zapowiada Paweł Ornatek, dyrektor zarządzający Regus. - Chcemy powiększyć nasze portfolio o powierzchnie biurowe i coworkingowe różnej wielkości, w zróżnicowanym standardzie i lokalizacji, aby zdywersyfikować ofertę firmy i dotrzeć do większego grona klientów. W głównych aglomeracjach bierzemy pod uwagę zarówno powierzchnie w centrum miast, jak i na peryferiach. Interesują nas też galerie handlowe i lokalizacje na poziomie ulic.
JLL pełni rolę doradcy Regus przy poszukiwaniu lokalizacji pod nowe biura w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, Azji i Pacyfiku oraz w Stanach Zjednoczonych. Lokalne zespoły JLL reprezentują Regus w ekspansji na 15 rynkach regionu EMEA, wliczając Niemcy, Polskę, Rosję czy Turcję, a także w 23 stanach USA oraz siedmiu krajach Azji Pacyficznej.
- Wzrost popularności pracy mobilnej i elastycznych rozwiązań z obszaru planowania i organizacji pracy, generuje potrzebę rozszerzenia listy dostępnych lokalizacji oferowanych przez Regus. - uważa Tim von Leliwa, kierujący projektem Regus w regionie EMEA w JLL Corporate Solutions.