Regus chce dominować

Sto centrów biznesowych w ciągu trzech lat chce otworzyć w Polsce firma Regus. Ma jej w tym pomóc JLL.

Aktualizacja: 27.10.2015 14:31 Publikacja: 27.10.2015 14:19

Regus chce dominować

Foto: CBRE

Przybywa osób, które pracują mobilnie, więc nie potrzebują biura na stałe. Regus chce to wykorzystać i zamierza zainwestować w nowe lokalizacje na terenie Polski. I w biurowcach, i w galeriach handlowych.

Firma mówi, że dostarcza na rynek rozwiązania dla potrzebujących elastycznego miejsca pracy, wynajmując klientom umeblowane biura i miejsca coworkingowe - na dzień, na tydzień lub na rok. Regus wynajmuje też sale konferencyjne, biura wirtualne i tzw. salony biznesowe.

- W ciągu najbliższych trzech lat planujemy uruchomić ponad 100 nowych centrów biznesowych w Polsce, zarówno w głównych aglomeracjach, jak i w mniejszych miastach. Już w przyszłym roku myślimy o kilkudziesięciu lokalizacjach, zarówno w Warszawie, jak i innych miastach w Polsce - zapowiada Paweł Ornatek, dyrektor zarządzający Regus. - Chcemy powiększyć nasze portfolio o powierzchnie biurowe i coworkingowe różnej wielkości, w zróżnicowanym standardzie i lokalizacji, aby zdywersyfikować ofertę firmy i dotrzeć do większego grona klientów. W głównych aglomeracjach bierzemy pod uwagę zarówno powierzchnie w centrum miast, jak i na peryferiach. Interesują nas też galerie handlowe i lokalizacje na poziomie ulic.

JLL pełni rolę doradcy Regus przy poszukiwaniu lokalizacji pod nowe biura w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, Azji i Pacyfiku oraz w Stanach Zjednoczonych. Lokalne zespoły JLL reprezentują Regus w ekspansji na 15 rynkach regionu EMEA, wliczając Niemcy, Polskę, Rosję czy Turcję, a także w 23 stanach USA oraz siedmiu krajach Azji Pacyficznej.

- Wzrost popularności pracy mobilnej i elastycznych rozwiązań z obszaru planowania i organizacji pracy, generuje potrzebę rozszerzenia listy dostępnych lokalizacji oferowanych przez Regus. - uważa Tim von Leliwa, kierujący projektem Regus w regionie EMEA w JLL Corporate Solutions.

Regus wynajmuje sale konferencyjne, powierzchnie biurowe, biura wirtualne, tzw. salony biznesowe itp. Regus dysponuje 2300 lokalizacjami w 850 miastach na całym świecie i planuje dalszy, bardzo dynamiczny, globalny wzrost w najbliższych latach.

Przybywa osób, które pracują mobilnie, więc nie potrzebują biura na stałe. Regus chce to wykorzystać i zamierza zainwestować w nowe lokalizacje na terenie Polski. I w biurowcach, i w galeriach handlowych.

Firma mówi, że dostarcza na rynek rozwiązania dla potrzebujących elastycznego miejsca pracy, wynajmując klientom umeblowane biura i miejsca coworkingowe - na dzień, na tydzień lub na rok. Regus wynajmuje też sale konferencyjne, biura wirtualne i tzw. salony biznesowe.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Nieruchomości
City Logistics Warsaw IV w nowych rękach
Nieruchomości
Branża komentuje pomysły polityków na najem krótkoterminowy
Nieruchomości
Normatyw parkingowy. Straty miasta mogą iść w grube miliony
Nieruchomości
Awantura o Booking Island
Materiał Promocyjny
Bolączki inwestorów – od kadr po zamówienia
Nieruchomości
Klienci pytają: „Czy była tam woda?”