Reklama

Mężczyzna w galerii: krótko, bez żony

Inwestorzy centrów handlowych, którzy chcą, aby pieniądze wydawali u nich także panowie, powinni wziąć pod uwagę, że mężczyzna nie wytrzyma na zakupach dłużej niż dwie godziny.

Aktualizacja: 10.11.2015 15:36 Publikacja: 10.11.2015 15:24

Tarasy Zamkowe - centrum handlowo-rozrywkowe w Lublinie

Tarasy Zamkowe - centrum handlowo-rozrywkowe w Lublinie

Foto: materiały prasowe

Naukowcy z Wharton University of Pennsylvania, we współpracy z zespołem badawczym Verde Group, dowiedli, że mężczyźni, planując zakupy, doskonale wiedzą, co chcą kupić i ile pieniędzy mogą na to przeznaczyć. Cenią swój czas i nie lubią go tracić, chodząc od sklepu do sklepu. Dlatego, przed wizytą w centrum handlowym, tworzą - najczęściej tylko w głowie - listę potrzebnych produktów, dzięki której szybciej podejmują decyzje zakupowe. Nie ma mowy o długich spacerach czy przymierzaniu setek ubrań - zakupy muszą odbyć się szybko i sprawnie.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
Deweloperzy i długo, długo nic. Kto i gdzie buduje mieszkania w Polsce?
Nieruchomości
Ceny mieszkań nie rosną, ale część klientów wciąż odkłada zakupy
Nieruchomości
Na rynku mieszkań bez upałów
Nieruchomości
Ile mieszkań zbudowały Społeczne Inicjatywy Mieszkaniowe?
Nieruchomości
Parcela pod dom kosztuje czasem fortunę
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama