To najnowsza inwestycja firmy Gemini Holding. Na 36 tys. mkw. powstanie około 130 lokali handlowych. Otwarcie obiektu zaplanowano na przełom III i IV kwartału 2017 roku. Koszt inwestycji szacowany jest na 350-400 milionów złotych.
Atutem Gemini Park Tychy chce dotrzeć z ofertą nawet do ok. 2,5 mln osób, mieszkających na Górnym Śląsku. Nowe centrum handlowe będzie bowiem zlokalizowane w sąsiedztwie krajowych i regionalnych, przy ul. Beskidzkiej łączącej Tychy m.in. z Łodzią czy Cieszynem.
- Tychy charakteryzują się jednym z najniższych współczynników nasycenia powierzchnią handlową, który wynosi ok. 375 mkw. powierzchni handlowej na 1 tys. mieszkańców. Miasto cechuje się niskim wskaźnikiem niewynajętych powierzchni handlowych, a wśród zabudowy komercyjnej nie ma pełnoformatowego obiektu handlowego. Nasza nowa inwestycja wpisuję się w lukę, jaka istnieje na regionalnym rynku mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.
Gemini Park Tychy będzie miało parking na 1,1 tys. pojazdów i 36 tys. mkw. powierzchni najmu, co - z już istniejącą powierzchnią handlową Tesco, Obi i Saturna - daje łącznie na tym obszarze około 60 tys. mkw. powierzchni handlowej.
W Gemini Park Tychy będzie funkcjonowało przeszło 130 lokali handlowych, gastronomicznych i punktów usługowych. Mają się w nich znaleźć lokalni przedsiębiorcy, jak i znane marki.