Gra o klienta

Po co nowe technologie i nowe media w galeriach handlowych?

Aktualizacja: 20.04.2017 23:55 Publikacja: 20.04.2017 23:44

Przemysław Wasiluk, ekspert CBRE

Przemysław Wasiluk, ekspert CBRE

Foto: materiały prasowe

Komentuje Przemysław Wasiluk, zastępca dyrektora, Dział Zarządzania Nieruchomościami, CBRE:

- Centra handlowe stały się ważnym ośrodkiem życia społecznego. Konieczne jest kreowanie doświadczeń innych niż zakupowe dla klientów. Głównymi celami dla wprowadzania nowoczesnych technologii w codziennym funkcjonowaniu galerii oraz wykorzystywania nowych mediów, jest przywiązanie konsumenta do marki centrum handlowego, a w dłuższej perspektywie wypracowanie przewagi konkurencyjnej i wyróżnienie się na tle konkurencji.

Pozostało 80% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Nieruchomości
Robyg wybuduje osiedle przy zabytkowym browarze Haasego. Prawie 1,5 tys. mieszkań
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Nieruchomości
Rynek nieruchomości rok po powołaniu rządu. Ile dowiozły ministerstwa?
Nieruchomości
Mieszkaniówka na karuzeli
Nieruchomości
Polska centralna. Magnes na firmy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Nieruchomości
Przez wynajem na doby wspólnota zapłaci więcej