Reklama

Gra o klienta

Po co nowe technologie i nowe media w galeriach handlowych?

Aktualizacja: 20.04.2017 23:55 Publikacja: 20.04.2017 23:44

Przemysław Wasiluk, ekspert CBRE

Przemysław Wasiluk, ekspert CBRE

Foto: materiały prasowe

Komentuje Przemysław Wasiluk, zastępca dyrektora, Dział Zarządzania Nieruchomościami, CBRE:

- Centra handlowe stały się ważnym ośrodkiem życia społecznego. Konieczne jest kreowanie doświadczeń innych niż zakupowe dla klientów. Głównymi celami dla wprowadzania nowoczesnych technologii w codziennym funkcjonowaniu galerii oraz wykorzystywania nowych mediów, jest przywiązanie konsumenta do marki centrum handlowego, a w dłuższej perspektywie wypracowanie przewagi konkurencyjnej i wyróżnienie się na tle konkurencji.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Rynek elastycznych biur przyspiesza. Ile kosztują flexy?
Nieruchomości
Lipiec potwierdza odbicie popytu na kredyty mieszkaniowe. Nowe dylematy
Nieruchomości
Koniec wojny o garaże. Normatyw parkingowy znika ze specustawy
Nieruchomości
Rusza rewitalizacja kopalni „Wieczorek”. Powstanie Dzielnica Nowych Technologii
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama