Reklama

Ponad 500 tys. mkw. i nowe technologie w galeriach

I inwestorzy, i doradcy podkreślają, że klienci galerii są coraz bardziej wymagający.

Aktualizacja: 21.04.2017 09:26 Publikacja: 21.04.2017 09:06

Galeria Młociny – nowe centrum handlowe w Warszawie, niedawno zmieniła właściciela.

Galeria Młociny – nowe centrum handlowe w Warszawie, niedawno zmieniła właściciela.

Foto: materiały prasowe

W Polsce jest dziś ponad 13,4 mln handlowych metrów, z czego centra handlowe mają 9,5 mln mkw., a parki i wielkopowierzchniowe magazyny handlowe oraz centra wyprzedażowe – łącznie 3,9 mln mkw. – wyliczają analitycy firmy JLL.

I mimo obaw o to, czy będzie można handlować w niedziele i jak wpłyną na biznes nowe podatki, powstają kolejne obiekty handlowe. Będą jednak oferować więcej niż sklepy, starając się zatrzymać klienta nowymi technologiami.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Prezes Grupy HRE aresztowany. Zarządca opracowuje plan zaspokojenia wierzycieli
Nieruchomości
Lokum Deweloper po konferencji: czekamy z ofertą mieszkań na poprawę warunków
Nieruchomości
Luksusowe mieszkania w Polsce kupują zagraniczni klienci
Nieruchomości
Mieszkaniowi debiutanci. Czego szukają na rynku pierwotnym
Nieruchomości
Archicom po konferencji: cel sprzedaży ok. 3 tys. mieszkań podtrzymany
Reklama
Reklama