Reklama
Rozwiń

Ponad 500 tys. mkw. i nowe technologie w galeriach

I inwestorzy, i doradcy podkreślają, że klienci galerii są coraz bardziej wymagający.

Aktualizacja: 21.04.2017 09:26 Publikacja: 21.04.2017 09:06

Galeria Młociny – nowe centrum handlowe w Warszawie, niedawno zmieniła właściciela.

Galeria Młociny – nowe centrum handlowe w Warszawie, niedawno zmieniła właściciela.

Foto: materiały prasowe

W Polsce jest dziś ponad 13,4 mln handlowych metrów, z czego centra handlowe mają 9,5 mln mkw., a parki i wielkopowierzchniowe magazyny handlowe oraz centra wyprzedażowe – łącznie 3,9 mln mkw. – wyliczają analitycy firmy JLL.

I mimo obaw o to, czy będzie można handlować w niedziele i jak wpłyną na biznes nowe podatki, powstają kolejne obiekty handlowe. Będą jednak oferować więcej niż sklepy, starając się zatrzymać klienta nowymi technologiami.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
BGK wspiera kredytem rzymską inwestycję polskiej hotelarskiej Grupy Molo
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Nieruchomości
Indeks nastrojów. Deweloperzy mówią o podwyżkach cen mieszkań
Nieruchomości
Nieruchomości komercyjne na radarach polskich inwestorów. Jaki mają potencjał?
Nieruchomości
OVAL Sky, czyli inwestycja w potencjał Warszawy. Projekt Grupy Dekpol na Woli
Nieruchomości
Kiedy najemca zapłaci czynsz w złotych
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama