Reklama
Rozwiń
Reklama

Reklama wymyślana na nowo

Dobre reklamy coraz częściej wcale reklam nie przypominają. Tradycyjnych spotów ludzie nie chce oglądać, więc branża tworzy nowe zasady.

Publikacja: 26.10.2015 21:00

Reklama ciastek Oreo wzbudziła duże kontrowersje

Reklama ciastek Oreo wzbudziła duże kontrowersje

Foto: materiały prasowe

Amerykański oddział organizacji IAB zaczął prace nad tzw. programem L.E.A.N. (Light, Encrypted, Ad choice supported i Non-invasive Ads), czyli nad nieinwazyjnymi dla odbiorców reklamami. W pracach bierze polski oddział IAB.

– Wypracowujemy kierunki działań spójne dla całego rynku online w Polsce. W tym celu powołaliśmy w IAB Polska zespoły zadaniowe, które pracują nad rozwiązaniem zjawiska blokowania reklam. Równolegle do działań prowadzonych w grupach przeprowadzone zostanie badanie, które ma na celu poznanie motywacji i potrzeb użytkowników korzystających z narzędzi blokujących reklamy – tłumaczył Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama