Reklama wymyślana na nowo

Dobre reklamy coraz częściej wcale reklam nie przypominają. Tradycyjnych spotów ludzie nie chce oglądać, więc branża tworzy nowe zasady.

Publikacja: 26.10.2015 21:00

Reklama ciastek Oreo wzbudziła duże kontrowersje

Reklama ciastek Oreo wzbudziła duże kontrowersje

Foto: materiały prasowe

Amerykański oddział organizacji IAB zaczął prace nad tzw. programem L.E.A.N. (Light, Encrypted, Ad choice supported i Non-invasive Ads), czyli nad nieinwazyjnymi dla odbiorców reklamami. W pracach bierze polski oddział IAB.

– Wypracowujemy kierunki działań spójne dla całego rynku online w Polsce. W tym celu powołaliśmy w IAB Polska zespoły zadaniowe, które pracują nad rozwiązaniem zjawiska blokowania reklam. Równolegle do działań prowadzonych w grupach przeprowadzone zostanie badanie, które ma na celu poznanie motywacji i potrzeb użytkowników korzystających z narzędzi blokujących reklamy – tłumaczył Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem