Reklama wymyślana na nowo

Dobre reklamy coraz częściej wcale reklam nie przypominają. Tradycyjnych spotów ludzie nie chce oglądać, więc branża tworzy nowe zasady.

Publikacja: 26.10.2015 21:00

Reklama ciastek Oreo wzbudziła duże kontrowersje

Reklama ciastek Oreo wzbudziła duże kontrowersje

Foto: materiały prasowe

Amerykański oddział organizacji IAB zaczął prace nad tzw. programem L.E.A.N. (Light, Encrypted, Ad choice supported i Non-invasive Ads), czyli nad nieinwazyjnymi dla odbiorców reklamami. W pracach bierze polski oddział IAB.

– Wypracowujemy kierunki działań spójne dla całego rynku online w Polsce. W tym celu powołaliśmy w IAB Polska zespoły zadaniowe, które pracują nad rozwiązaniem zjawiska blokowania reklam. Równolegle do działań prowadzonych w grupach przeprowadzone zostanie badanie, które ma na celu poznanie motywacji i potrzeb użytkowników korzystających z narzędzi blokujących reklamy – tłumaczył Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.

Pozostało 81% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie