Aktualizacja: 10.02.2016 11:56 Publikacja: 10.02.2016 10:40
Ponad jedna piąta wszystkich odsłon w Internecie jest w Polsce realizowana z urządzeń wykorzystujących przeglądarkę Chrome.
Foto: Bloomberg
Z innych przeglądarek realizowanych jest 55,6 proc. odsłon. Chrome – 47.x odpowiada za 22,2 proc. odsłon, Firefox 42x – za 14,4 proc., a Firefox 43x – za 7,8 proc. – wynika z badania Gemiusa przeprowadzonego w Polsce i innych krajach w naszym regionie.
- Czołowe miejsce we wszystkich analizowanych krajach zajmuje najnowsza wersja przeglądarki Chrome – 47.x. W Chorwacji i na Węgrzech w TOP 3 znalazła się także jej poprzednia wersja. W każdym z analizowanych krajów Europy Środkowo-Wschodniej z najnowszej wersji Chrome w grudniu 2015 roku wykonano ponad 20 proc. odsłon stron krajowych. Najwięcej w Słowenii – 27,7 proc. – podaje Gemius.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas