Reklama
Rozwiń
Reklama

Jedna piąta polskich internautów rezygnuje z telewizji

Nie oglądają telewizji już wcale lub co najwyżej przez godzinę dziennie – wynika z badania domu mediowego Mindshare Polska.

Publikacja: 31.05.2016 14:38

Jak wynika z badania, ponad 60 proc. z tych osób nie ma 34 lat, a mieszkają głównie w największych miastach." Na tle pozostałych internautów rzadziej sięgają po prasę oraz chodzą do kina. W porównywalnym stopniu korzystają natomiast z internetu i częściej oglądają treści wideo, co naturalnie kojarzy się z kompensacją niższej konsumpcji telewizji" – podaje Mindshare.

Wśród takich osób (firma nazywa ich „light viewersami"), najwięcej jest osób, które najchętniej oglądają krótkie formy wideo, zazwyczaj w Internecie. Kolejną sporą grupę stanowią odbiorcy newsów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama