Reklama
Rozwiń

Jedna piąta polskich internautów rezygnuje z telewizji

Nie oglądają telewizji już wcale lub co najwyżej przez godzinę dziennie – wynika z badania domu mediowego Mindshare Polska.

Publikacja: 31.05.2016 14:38

Jak wynika z badania, ponad 60 proc. z tych osób nie ma 34 lat, a mieszkają głównie w największych miastach." Na tle pozostałych internautów rzadziej sięgają po prasę oraz chodzą do kina. W porównywalnym stopniu korzystają natomiast z internetu i częściej oglądają treści wideo, co naturalnie kojarzy się z kompensacją niższej konsumpcji telewizji" – podaje Mindshare.

Wśród takich osób (firma nazywa ich „light viewersami"), najwięcej jest osób, które najchętniej oglądają krótkie formy wideo, zazwyczaj w Internecie. Kolejną sporą grupę stanowią odbiorcy newsów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji