Reklama

Jedna piąta polskich internautów rezygnuje z telewizji

Nie oglądają telewizji już wcale lub co najwyżej przez godzinę dziennie – wynika z badania domu mediowego Mindshare Polska.

Publikacja: 31.05.2016 14:38

Jak wynika z badania, ponad 60 proc. z tych osób nie ma 34 lat, a mieszkają głównie w największych miastach." Na tle pozostałych internautów rzadziej sięgają po prasę oraz chodzą do kina. W porównywalnym stopniu korzystają natomiast z internetu i częściej oglądają treści wideo, co naturalnie kojarzy się z kompensacją niższej konsumpcji telewizji" – podaje Mindshare.

Wśród takich osób (firma nazywa ich „light viewersami"), najwięcej jest osób, które najchętniej oglądają krótkie formy wideo, zazwyczaj w Internecie. Kolejną sporą grupę stanowią odbiorcy newsów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” udostępnia artykuły w wersji audio. Nowa funkcja w serwisie rp.pl
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Media
Media lokalne są nie do przecenienia
Patronat Rzeczpospolitej
II edycja Kongresu Mazowieckich Mediów Lokalnych
Media
Wolność prasy zagrożona? Pentagon zmienia politykę, dziennikarze protestują
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama