Reklama

Polski Tinder dla świata mody. Poznajcie Loko

Loko to młoda polska aplikacja do odkrywania nowych stylizacji modowych i zakupu ubrań na smartfonach. Jej mechanizm jest łudząco podobny do tego znanego z randkowej aplikacji Tinder.

Aktualizacja: 06.07.2016 17:20 Publikacja: 06.07.2016 15:30

Foto: ROL

Twórcy Loko celują w największą gałąź polskiego e-commerce i wpisują się w rosnący trend zakupów mobilnych.

Według badania „E-commerce w Polsce 2016" firmy Gemius dla Izby Gospodarki Elektronicznej „e-Commerce Polska", 48 proc. Polaków deklaruje, że regularnie kupuje różne dobra przez internet. Aż 72 proc. spośród e-kupujących w sieci nabywa ubrania, buty lub inne akcesoria modowe.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Reklama
Reklama