Reklama
Rozwiń
Reklama

Kres klasycznej TV jest już blisko

Branża telewizyjna uważa, że to Amazon i Netflix będą mieć największy wpływ na rynek cyfrowego wideo na świecie, i to już w ciągu dwóch lat.

Aktualizacja: 01.03.2017 06:13 Publikacja: 28.02.2017 19:34

Tak wynika z corocznego badania Digital TV Europe podsumowującego sytuację w branży płatnej telewizji i wideo na świecie. Aż 26,7 proc. z ponad 380 szefów firm z tych sektorów w 42 krajach zapytanych o to, jaka firma będzie miała największy wpływ na światowy rynek cyfrowego wideo, wskazało na amerykańskiego Amazona. 21,2 proc. wytypowało konkurencyjnego Netfliksa, a 11,8 proc. wymieniło operatorów telekomunikacyjnych w rodzaju AT&T, Vodafone, Orange czy Telefoniki.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama