Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.12.2016 23:17 Publikacja: 11.12.2016 15:01
PewDiePie to według Forbes najpopularniejszy YouTuber na świecie. Młody Szwed, który dowcipnie komentuje gry i który ma ponad 50 mln subskrybentów swojego kanału, może liczyć na przychody rzędu 15 mln dol. rocznie.
Foto: www.youtube.com/user/PewDiePie/videos
Roman Atwood to drugi najpopularniejszy YouTuber na świecie. Szacowany jest przez Forbes na 8 mln dol.
Foto: www.youtube.com/user/RomanAtwoodVlogs/videos
Jeden z najpopularniejszych filmów polskiego YouTubera SA Wardęgi - Mutant Giant Spider Dog
Foto: www.youtube.com/user/wardegasa/videos
Foto: YouTube / AbstrachujeTV
ReZigiusz, czyli Remigiusz Jakub Wierzgoń to jeden z najpopularniejszych polskich YouTuberów, który komentuje gry komputerowe
Foto: www.youtube.com/channel/UCLLNPuvRGKxSczJcxlOiMXg
W niektórych przypadkach pozwala to obliczyć, jakie przychody daje taka działalność.
Jak podaje Forbes, najpopularniejszy YouTuber na świecie, młody Szwed, który dowcipnie komentuje gry i który ma ponad 50 mln subskrybentów swojego kanału, może liczyć na przychody rzędu 15 mln dol. rocznie. Trzeba jednak pamiętać, że podana kwota - jak informuje Forbes - to wartość przed opodatkowaniem. Jak wygląda kanał najbardziej kasowego światowego youtubera i jakie materiały trzeba produkować, by zarabiać miliony? Najlepiej odwiedzić jego kanał i samemu się przekonać.
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas