Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Szymon Midera: Rozbijemy monopol w mediach społecznościowych

Świeże projekty pokazują, że rynek mediów społecznościowych nie jest zabetonowany – mówi Szymon Midera, współzałożyciel platformy shumee, były prezes Banku Pocztowego, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 05.04.2017 12:46 Publikacja: 05.04.2017 12:34

#RZECZoBIZNESIE: Szymon Midera: Rozbijemy monopol w mediach społecznościowych

Foto: tv.rp.pl

Shumee rzuca wyzwanie Facebookowi, Instagramowi i Allegro.

- Chcemy znaleźć swoje miejsce. Rynek mediów społecznościowych rozwija się bardzo intensywnie. Już 20 mln Polaków jest aktywnych w tych mediach. Są świeże projekty, które pokazują, że ten rynek nie jest zabetonowany, sytuacja nie jest rozdana raz na zawsze. Monopol można rozbijać adresując projekt dla młodych ludzi – tłumaczył współzałożyciel platformy shumee.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama