Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Szymon Midera: Rozbijemy monopol w mediach społecznościowych

Świeże projekty pokazują, że rynek mediów społecznościowych nie jest zabetonowany – mówi Szymon Midera, współzałożyciel platformy shumee, były prezes Banku Pocztowego, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 05.04.2017 12:46 Publikacja: 05.04.2017 12:34

#RZECZoBIZNESIE: Szymon Midera: Rozbijemy monopol w mediach społecznościowych

Foto: tv.rp.pl

Shumee rzuca wyzwanie Facebookowi, Instagramowi i Allegro.

- Chcemy znaleźć swoje miejsce. Rynek mediów społecznościowych rozwija się bardzo intensywnie. Już 20 mln Polaków jest aktywnych w tych mediach. Są świeże projekty, które pokazują, że ten rynek nie jest zabetonowany, sytuacja nie jest rozdana raz na zawsze. Monopol można rozbijać adresując projekt dla młodych ludzi – tłumaczył współzałożyciel platformy shumee.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama