Aktualizacja: 11.12.2019 12:31 Publikacja: 11.12.2019 12:13
Foto: AdobeStock
Wysokość cen w sklepach zależy od konkretnej sieci i może różnić się nawet o kilka złotych. Kiedy robimy duże zakupy, te różnice mogą być już dużo większe. Klientom, którzy chcą zaoszczędzić na codziennych zakupach, sytuację utrudnia jednak fakt, że w niektórych sklepach produkty jednej kategorii mogą być tańsze, innej zaś - droższe.
Jak wynika z raportu ASM Sale Force Agency, do którego dotarł Business Insider Polska, na ogół najdroższe zakupy Polacy zrobią w sklepach internetowych, co nie dziwi, ponieważ jest to najwygodniejszy sposób na kupowanie produktów. W czołówce znalazły się sklepy Frisco.pl i dodomku.pl, w których konsumenci wydają najwięcej.
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
Liczba gazetek i akcji rabatowych znowu rośnie w dwucyfrowym tempie. Potwierdza to, że koniunktura na rynku nada...
Coraz więcej sieci handlowych i marek artykułów konsumpcyjnych rezygnuje ze wzrostu działalności w USA z powodu...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas