Świetny pomysł Ikei. "Nie martw się, Harry jest wciąż dostępny"

Ikea znalazła świetny sposób, aby skorzystać na rozgłosie wokół ślubu księcia Harry’ego i Meghan Markle. Post, który opublikowała na Facebooku zdobył ogromną popularność i miał świetny odbiór wśród użytkowników portalu.

Publikacja: 21.05.2018 15:50

Książę Harry i Meghan Markle zapewnili monarchii wielką reklamę

Książę Harry i Meghan Markle zapewnili monarchii wielką reklamę

Foto: AFP

Post Ikei mógł nieco podnieść na duchu wielbicielki księcia Harry'ego. Przy okazji - w znakomity sposób marka przypomniała o sobie przy okazji tego wydarzenia. "Nie martw się, Harry jest wciąż dostępny" - głosił napis na udostępnionej grafice.

Chodziło oczywiście o krzesło "Harry" dostępne w ofercie sklepu. Jego nazwa to nie przypadek. Według systemu, który przyjęto w sieci Ikea - krzesła i biurka nazywane są właśnie szwedzkimi imionami męskimi, a imię Harry jest w Szwecji również popularne.

Tylko 6 zł za pierwszy miesiąc czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Handel
Świat nie chce diamentów z Rosji. Rośnie góra niesprzedanych kamieni
Handel
Donald Trump przywraca cła na Meksyk, Kanadę i Chiny. Podał datę
Handel
Polacy pogodzili się z zakazem handlu w niedzielę
Handel
Polak najlepszym klientem Chińczyka. Należymy do światowych liderów
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Handel
Po Biedronce także Carrefour w Polsce pod kreską. I to jeszcze mocniej
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”