Reklama
Rozwiń
Reklama

Świetny pomysł Ikei. "Nie martw się, Harry jest wciąż dostępny"

Ikea znalazła świetny sposób, aby skorzystać na rozgłosie wokół ślubu księcia Harry’ego i Meghan Markle. Post, który opublikowała na Facebooku zdobył ogromną popularność i miał świetny odbiór wśród użytkowników portalu.

Publikacja: 21.05.2018 15:50

Książę Harry i Meghan Markle zapewnili monarchii wielką reklamę

Książę Harry i Meghan Markle zapewnili monarchii wielką reklamę

Foto: AFP

Post Ikei mógł nieco podnieść na duchu wielbicielki księcia Harry'ego. Przy okazji - w znakomity sposób marka przypomniała o sobie przy okazji tego wydarzenia. "Nie martw się, Harry jest wciąż dostępny" - głosił napis na udostępnionej grafice.

Chodziło oczywiście o krzesło "Harry" dostępne w ofercie sklepu. Jego nazwa to nie przypadek. Według systemu, który przyjęto w sieci Ikea - krzesła i biurka nazywane są właśnie szwedzkimi imionami męskimi, a imię Harry jest w Szwecji również popularne.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama