Litewska konkurencja dla Rossmanna wchodzi do Polski

Na polski rynek wchodzi nowa sieć internetowych drogerii. Właściciel marki Azeta doskonale zna jego realia, ma tu już kilka firm.

Aktualizacja: 01.06.2021 14:59 Publikacja: 01.06.2021 14:39

Litewska konkurencja dla Rossmanna wchodzi do Polski

Foto: AdobeStock

Azeta to drogerie internetowych na Litwie, Łotwie i w Estonii. Marka należy do grupy Maxima, która prowadzi sieć hurtowni i sklepów detalicznych w krajach bałtyckich, Europie Środkowej i Wschodniej, w tym e-sklep spożywczy Barbora, jest także właścicielem sieci supermarketów Stokrotka.

Azeta.pl jest już czwartym e-sklepem marki. Firma stawia na wysoki poziom jakości obsługi oraz atrakcyjnych ofert. W ofercie sklepu znajdą się kosmetyki, suplementy diety, witaminy oraz artykuły dla dzieci, kobiet w ciąży i młodych mam ponad 100 marek. Przewagą ma być także szybka dostawa. Zakupy trafiają pod wskazany adres w ciągu jednego dnia (na terenie Polski), a w Warszawie jeszcze tego samego dnia.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?