Litewska konkurencja dla Rossmanna wchodzi do Polski

Na polski rynek wchodzi nowa sieć internetowych drogerii. Właściciel marki Azeta doskonale zna jego realia, ma tu już kilka firm.

Aktualizacja: 01.06.2021 14:59 Publikacja: 01.06.2021 14:39

Litewska konkurencja dla Rossmanna wchodzi do Polski

Foto: AdobeStock

Azeta to drogerie internetowych na Litwie, Łotwie i w Estonii. Marka należy do grupy Maxima, która prowadzi sieć hurtowni i sklepów detalicznych w krajach bałtyckich, Europie Środkowej i Wschodniej, w tym e-sklep spożywczy Barbora, jest także właścicielem sieci supermarketów Stokrotka.

Azeta.pl jest już czwartym e-sklepem marki. Firma stawia na wysoki poziom jakości obsługi oraz atrakcyjnych ofert. W ofercie sklepu znajdą się kosmetyki, suplementy diety, witaminy oraz artykuły dla dzieci, kobiet w ciąży i młodych mam ponad 100 marek. Przewagą ma być także szybka dostawa. Zakupy trafiają pod wskazany adres w ciągu jednego dnia (na terenie Polski), a w Warszawie jeszcze tego samego dnia.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Handel
CCC zrobi emisję akcji. Brzoska i Solorz sprzedadzą akcje Modivo
Handel
Marcin Bójko z LPP: Myślę, że odbudowaliśmy zaufanie inwestorów
Handel
Pierwszy sklep, gdzie za wejście trzeba zapłacić
Handel
Polskie marki wygrywają z zagraniczną konkurencją
Handel
UE proponuje USA pokój. I szykuje się na wojnę