Azeta to drogerie internetowych na Litwie, Łotwie i w Estonii. Marka należy do grupy Maxima, która prowadzi sieć hurtowni i sklepów detalicznych w krajach bałtyckich, Europie Środkowej i Wschodniej, w tym e-sklep spożywczy Barbora, jest także właścicielem sieci supermarketów Stokrotka.

Azeta.pl jest już czwartym e-sklepem marki. Firma stawia na wysoki poziom jakości obsługi oraz atrakcyjnych ofert. W ofercie sklepu znajdą się kosmetyki, suplementy diety, witaminy oraz artykuły dla dzieci, kobiet w ciąży i młodych mam ponad 100 marek. Przewagą ma być także szybka dostawa. Zakupy trafiają pod wskazany adres w ciągu jednego dnia (na terenie Polski), a w Warszawie jeszcze tego samego dnia.

- Polski rynek e-commerce rozwija się bardzo szybko i ma olbrzymi potencjał. Upatrujemy w nim duże możliwości rozwoju i ekspansji - mówi Mindaugas Raguotis, członek zarządu Azeta. - Inne spółki z naszej grupy kapitałowej, takie jak Barbora czy Stokrotka, osiągają na polskim rynku dobre wyniki, co czyni go jeszcze bardziej atrakcyjnym dla naszej działalności – dodaje.

- Szacujemy, że już w połowie lata uda nam się wypracować pierwszy milion ze sprzedaży, a do końca roku obroty wyniosą 20 mln zł – dodaje Juste Levčenkaite, prezes Grupy Azeta.

W związku z uruchomieniem e-drogerii w Polsce, Azeta planuje zatrudnienie kilkudziesięciu osób.