Reklama
Rozwiń
Reklama

Litewska konkurencja dla Rossmanna wchodzi do Polski

Na polski rynek wchodzi nowa sieć internetowych drogerii. Właściciel marki Azeta doskonale zna jego realia, ma tu już kilka firm.

Aktualizacja: 01.06.2021 14:59 Publikacja: 01.06.2021 14:39

Litewska konkurencja dla Rossmanna wchodzi do Polski

Foto: AdobeStock

Azeta to drogerie internetowych na Litwie, Łotwie i w Estonii. Marka należy do grupy Maxima, która prowadzi sieć hurtowni i sklepów detalicznych w krajach bałtyckich, Europie Środkowej i Wschodniej, w tym e-sklep spożywczy Barbora, jest także właścicielem sieci supermarketów Stokrotka.

Azeta.pl jest już czwartym e-sklepem marki. Firma stawia na wysoki poziom jakości obsługi oraz atrakcyjnych ofert. W ofercie sklepu znajdą się kosmetyki, suplementy diety, witaminy oraz artykuły dla dzieci, kobiet w ciąży i młodych mam ponad 100 marek. Przewagą ma być także szybka dostawa. Zakupy trafiają pod wskazany adres w ciągu jednego dnia (na terenie Polski), a w Warszawie jeszcze tego samego dnia.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama