Zakaz handlu w niedzielę był jednym z magnesów przyciągających jeszcze mocniej do kupowania online, teraz sprzedawcy chcą ę opcje wykorzystać jeszcze lepiej. Jeden z największych sklepów internetowych z asortymentem dla dzieci e-zabawkowo.pl właśnie udostępnił klientom usługę Inpost - "Paczka na weekend".
- Prowadzimy sklep od ponad 12 lat. Cały czas badamy potrzeby kupujących i tworzymy rozwiązania ułatwiające codzienne zakupy. To, co ma znaczenie dla naszych klientów to wygoda i szybki czas dostawy. Mamy też świadomość, że bardzo duża część naszych artykułów trafia do dzieci przy okazji urodzin, czy innych ważnych uroczystości - mówi właściciel e-zabawkowo.pl, Marcin Mielczarek. - Wiele razy odbieraliśmy prośby o możliwie jak najszybszą wysyłkę, bo uroczystość była tuż. "Paczka w weekend" daje niesamowity komfort kupującym i pewność, że nawet w dniu uroczystości zdążą odebrać upominek i przekazać jubilatowi - dodaje.
Z danych sklepu wynika, że aktualnie 35 proc. wysyłek jest realizowanych z wykorzystaniem paczkomatów, a pozostałe 65 proc. to dostawa kurierska.
Usługa właśnie wystartowała. - "Paczka w weekend" wpisuje się nie tylko w potrzeby naszych klientów, ale również pozwala realizować zamówienia w sposób bezpieczny. Bezdotykowa dostawa, możliwość odbioru przesyłki w dowolnym momencie to dodatkowe atuty Paczkomatów - dodaje Marcin Mielczarek.
Inpost ma już ponad 7 tys. Paczkomatów, a usługę „Paczka w Weekend" uruchomiła także grupa CCC.