Ruszyły zimowe wyprzedaże

Rusza sezon poświątecznych promocji. Klienci podchodzą jednak coraz ostrożniej do obniżek cen, ponieważ sprzedający coraz częściej ich nadużywają.

Publikacja: 29.12.2014 01:56

Co trzeci kupujący palnuje wydać na wyprzedażach od 251 do 500 zł

Co trzeci kupujący palnuje wydać na wyprzedażach od 251 do 500 zł

Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki

W Polsce sezon zimowych wyprzedaży wystartował w ostatni weekend, choć już od wielu lat trudno wyznaczyć jeden dzień, kiedy wszyscy handlowcy obniżają ceny towarów z poprzedniej kolekcji.

– Polska pod tym względem zaczyna przypominać rynek amerykański: już w trakcie sezonu normą są obniżki cen, czasami bardzo głębokie. Wyprzedaże stają się jednym z narzędzi walki konkurencyjnej, zwłaszcza na rynku odzieżowym – mówi Grzegorz Pilch, prezes Vistula Group.

Pozostało 89% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Lepsze dwa lata dla handlu na świecie
Materiał Promocyjny
Tajniki oszczędnościowych obligacji skarbowych. Możliwości na różne potrzeby
Handel
Walka na ceny z dyskontami wychodzi poza żywność. Teraz odzież i wyposażenie domu
Handel
Grzegorz Pytko, Biedronka: To nie my rozpoczęliśmy ostrą walkę na obniżki cen
Handel
Koniec hamowania wzrostu cen w sklepach. Co najmocniej drożeje?
Materiał Promocyjny
Naukowa Fundacja Polpharmy ogłasza start XXIII edycji Konkursu o Grant Fundacji
Handel
Nowa sieć dołączyła do wojny cenowej. Daje zniżki na karty Lidla i Biedronki