Reklama
Rozwiń

Kubota wraca nie tylko z klapkami. Przywraca modę lat 90.

Reaktywowana marka znana z lat 90. po kolekcji klapek teraz prezentuje linię odzieżową, również nawiązującą do tamtej dekady.

Aktualizacja: 07.07.2021 15:02 Publikacja: 07.07.2021 14:50

Kubota wraca nie tylko z klapkami. Przywraca modę lat 90.

Foto: materiały prasowe

Historia marki rozpoczęła się w 1994 r. w Chinach, skąd sprowadzane były pierwsze klapki Kubota, zapinane na rzep. Po kilku latach produkt zniknął, zastąpiony przez wiele podobnych. W 2018 r. czwórka przyjaciół z Łodzi zdecydowała się na wznowienie działalności brandu i rozwój asortymentu. Dzisiaj pod tym logo dostępne są także skarpety, czapki, worki i inne akcesoria, a także kolekcja odzieży.

Kubota stawia na młodych i to właśnie z myślą o nich zaprojektowała dresy, bluzy, kurtki typu „szelest”, T-shirty oraz linię akcesoriów. Zdecydowanym hitem może okazać się unowocześniony kreszowany dres, który nawiązuje do stylistyki początku lat 90.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem
Handel
Cła Trumpa mogą uderzyć w hossę na giełdzie w Tokio
Handel
Donald Trump ogłasza sukces i umowę handlową z Wietnamem. Brak potwierdzenia