Kubota wraca nie tylko z klapkami. Przywraca modę lat 90.

Reaktywowana marka znana z lat 90. po kolekcji klapek teraz prezentuje linię odzieżową, również nawiązującą do tamtej dekady.

Aktualizacja: 07.07.2021 15:02 Publikacja: 07.07.2021 14:50

Kubota wraca nie tylko z klapkami. Przywraca modę lat 90.

Foto: materiały prasowe

Historia marki rozpoczęła się w 1994 r. w Chinach, skąd sprowadzane były pierwsze klapki Kubota, zapinane na rzep. Po kilku latach produkt zniknął, zastąpiony przez wiele podobnych. W 2018 r. czwórka przyjaciół z Łodzi zdecydowała się na wznowienie działalności brandu i rozwój asortymentu. Dzisiaj pod tym logo dostępne są także skarpety, czapki, worki i inne akcesoria, a także kolekcja odzieży.

Kubota stawia na młodych i to właśnie z myślą o nich zaprojektowała dresy, bluzy, kurtki typu „szelest”, T-shirty oraz linię akcesoriów. Zdecydowanym hitem może okazać się unowocześniony kreszowany dres, który nawiązuje do stylistyki początku lat 90.

Odzież oparta jest o naturalne tkaniny – w składzie każdego z produktów znaleźć można m.in. 80 proc. bawełny, a w przypadku T-shirtów 100 proc.

- Wszystkie modele z kolekcji bazują na wakacyjnym luzie, ale noszą również znamiona miejskiego streetwearu, dlatego postawiliśmy na formy lekko oversizowe, które można stylizować na różne sposoby – mówi Iwona Dąbrowska, dyrektorka kolekcji w firmie Kubota.

– Nasze ubrania można ze sobą dowolnie miksować, uzupełniając stylizacje licznymi modelami klapków i skarpet. W tegorocznej kolekcji nie zabraknie również czapek z daszkiem. Pierwszy raz pojawi się również torba plażowa typu shopper, idealna na wakacyjny wyjazd. Premiera nowej kolekcji akcesoriów planowana jest na lipiec - dodaje.

Ceny nowej kolekcji zaczynają się już od 70 zł za T-shirt. Pierwsza kolekcja odzieży jest dostępna w nowo otwartym sklepie stacjonarnym Kubota w galerii Posnania w Poznaniu oraz w sklepie internetowym na kubotastore.pl. Zakupów można dokonywać także w popularnych marketplace’ach, np. Allegro, a także na Amazon.de. Stacjonarnie Kuboty można znaleźć w Galerii Młociny oraz Blue City w Warszawie.

Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi