Reklama

Zwroty w internecie przyciągają klientów

Odzież staje się jednym z najchętniej kupowanych w sieci produktów. Pod względem liczby użytkowników liderem rynku stało się Zalando.

Aktualizacja: 03.11.2015 21:40 Publikacja: 03.11.2015 21:00

Serwisy internetowe konkurują również na wydatki reklamowe. Walczą o tych samych klientów

Foto: Rzeczpospolita

Odzież długo była uważana za kategorię handlu internetowego, której nie wieszczono w Polsce powodzenia. Ubrania kupują w polskich gospodarstwach domowych głównie kobiety, które wolą przymierzyć upatrzony towar.

Wiele zmieniło się wraz z wejściem w 2012 r. na polski rynek niemieckiego Zalando. Firma od początku postawiła na promowanie się hasłem, że dostawa jest darmowa, co więcej, odesłanie towaru, który klientowi nie odpowiada, również nie wiąże się z dodatkowymi opłatami.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Handel
Alkohole w odwrocie. Spada sprzedaż niemal we wszystkich kategoriach
Handel
W Warszawie wraca sezon targowy. Jaki branże zobaczymy we wrześniu?
Handel
15 sierpnia i długi weekend: Czy sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Handel
Potężna inwestycja chińskiego giganta AGD w USA. Wynik ceł Donalda Trumpa
Reklama
Reklama