Reklama
Rozwiń
Reklama

Zwroty w internecie przyciągają klientów

Odzież staje się jednym z najchętniej kupowanych w sieci produktów. Pod względem liczby użytkowników liderem rynku stało się Zalando.

Aktualizacja: 03.11.2015 21:40 Publikacja: 03.11.2015 21:00

Serwisy internetowe konkurują również na wydatki reklamowe. Walczą o tych samych klientów

Foto: Rzeczpospolita

Odzież długo była uważana za kategorię handlu internetowego, której nie wieszczono w Polsce powodzenia. Ubrania kupują w polskich gospodarstwach domowych głównie kobiety, które wolą przymierzyć upatrzony towar.

Wiele zmieniło się wraz z wejściem w 2012 r. na polski rynek niemieckiego Zalando. Firma od początku postawiła na promowanie się hasłem, że dostawa jest darmowa, co więcej, odesłanie towaru, który klientowi nie odpowiada, również nie wiąże się z dodatkowymi opłatami.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Betonowe blokady i monitoring: tak wyglądają jarmarki bożonarodzeniowe w Niemczech
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Handel
Sprzedaż detaliczna w październiku w górę. Są nowe dane GUS
Handel
Polacy mają gest na Święta. Wzrostem wydatków przebiją zachodnich Europejczyków
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama