Zwroty w internecie przyciągają klientów

Odzież staje się jednym z najchętniej kupowanych w sieci produktów. Pod względem liczby użytkowników liderem rynku stało się Zalando.

Aktualizacja: 03.11.2015 21:40 Publikacja: 03.11.2015 21:00

Foto: Rzeczpospolita

Odzież długo była uważana za kategorię handlu internetowego, której nie wieszczono w Polsce powodzenia. Ubrania kupują w polskich gospodarstwach domowych głównie kobiety, które wolą przymierzyć upatrzony towar.

Wiele zmieniło się wraz z wejściem w 2012 r. na polski rynek niemieckiego Zalando. Firma od początku postawiła na promowanie się hasłem, że dostawa jest darmowa, co więcej, odesłanie towaru, który klientowi nie odpowiada, również nie wiąże się z dodatkowymi opłatami.

Pozostało 92% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Amazon przełamuje bariery. Nowy program umożliwia niewidomym pracę w magazynie
Handel
Znane warszawskie centrum handlowe w poważnych tarapatach
Handel
Oszustwo na pietruszkę. Drogie warzywo zastępowane jest łudząco podobnym zamiennikiem
Handel
Producent Milki ukarany ponad 1,4 mld zł grzywny przez Unię Europejską
Handel
Allegro pokazuje wyniki i podaje prognozy. Akcje drożeją
Materiał Promocyjny
CERT Orange Polska: internauci korzystają z naszej wiedzy