Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.12.2020 14:34 Publikacja: 02.12.2020 14:12
Foto: Bloomberg
Koncern Nike opublikował w Japonii reklamę, w której na podstawie „prawdziwych doświadczeń życiowych" opowiada historie młodych piłkarzy o mieszanym pochodzeniu. Reklama podbiła japoński internet ponad 25 milionami wyświetleń w różnych mediach społecznościowych i wywołała zaciekłą debatę.
Japonia, kraj zasadniczo homogeniczny etnicznie, nie jest przyzwyczajona do tak otwartego omawiania delikatnych kwestii, takich jak np. kwestie rasowe. Przy okazji Japończycy zastanawiają się, czy zagraniczna marka w ogóle powinna była zabierać głos w takiej sprawie. Nike Japan krytykom odpowiada, że w reklamie podkreśla, jak ludzie „pokonują swoje codzienne problemy i konflikty, by poprzez sport iść w przyszłość".
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Donald Trump zapowiedział, że od 1 sierpnia dobra importowane z UE będą obłożone cłem w wysokości 30 proc. Europ...
Kazachstan wprowadził szczegółowe kontrole przepływ rosyjskich ładunków przez swoje granice. Skutkuje to parali...
Sąd w Moskwie orzekł, że aktywa amerykańskiej firmy produkującej żywność w puszkach, Glavprodukt, zostaną przeka...
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas