Reklama

Black Friday pomógł wynikom VRG

O 52 proc. niższe niż rok temu były skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy VRG. Sklepy W.Kruk radziły sobie lepiej niż marek odzieżowych.

Publikacja: 03.12.2020 14:01

Black Friday pomógł wynikom VRG

Foto: materiały prasowe

47,4 mln zł, o 52 proc. mniej niż rok wcześniej wyniosły skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy VRG, właściciela marek odzieżowych Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler oraz jubilerskiego W.Kruk.

Spadek ten to wypadkowa zamknięcia sklepów w galeriach handlowych przez około trzy tygodnie ubiegłego miesiąca, (7-28 listopada) ograniczenia powierzchni handlowej (o 2,4 proc.) oraz kumulacji popytu w ostatnią sobotę i promocji przygotowanych w związku z tzw. Czarnym Piątkiem, bez których dziura mogłaby być większa.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. "Płatności na jeden klik"
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Handel
IKEA z ogromnym spadkiem zysku. Szwedzki gigant skończy z niskimi cenami?
Handel
Pfizer kupuje producenta leków na otyłość Metsera. Potężna transakcja
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Handel
Potężna fala zwolnień w Black Red White. Pracę straci około 800 osób
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama