Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 21:28 Publikacja: 20.11.2022 13:37
Foto: materiały prasowe
Pressbyrån to szwedzki odpowiednik polskiej Żabki, sklepy obecne niemal wszędzie w Szwecji. Popularna sieć postanowiła się włączyć w listopadową akcję dbania o zdrowie mężczyzn – Mustaschkampen, mającą na celu powiększanie świadomości profilaktyki raka prostaty. Pressbyrån włączyła się w to prosto i całkiem dowcipnie wprowadzając w wybranych sklepach do swojej oferty „lusseballe” zamiast corocznych „lussebulle”. Tradycyjne lussebulle pojawiają się w okolicach 13 grudnia (na św. Łucji) i są to szafranowe bułeczki drożdżowe wywinięte w ósemkę z rodzynką w środku każdego kółka.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas