Reklama

Polacy zdecydowanie stawiają na krajowe ubrania

Większość ma już za sobą zakupy ubrań w internecie, a coraz więcej Polaków podczas takich polowań korzysta również z rozwiązań typu wirtualne przymierzalnie.

Publikacja: 24.05.2022 10:30

Polacy zdecydowanie stawiają na krajowe ubrania

Foto: Adobe Stock

Zdecydowanie na rynku widać duże zainteresowanie polskich konsumentów mody markami krajowymi. 84 proc. ma w szafie takie produkty i to niezależnie od grupy wiekowej. Odzież to zdecydowanie największa kategoria, jeśli chodzi o zakupy internetowe Polaków, wybierana jest online najczęściej, a wartość wydatków przekracza już 8 mld zł – wynika z danych Euromonitor International.

Z badania operatora finansowego Klarna wynika również, że polscy konsumenci mody cenią sobie minimalistyczne, przyjazne dla środowiska opakowania, na co wskazało 48 proc. 63 proc. respondentów dokonała już zakupu używanego produktu, odsetek ten jest najwyższy wśród pokolenia Z i wynosi 72 proc., zaś wśród Millenialsów to 69 proc.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Handel
Czy Trump dogadał się z Chinami w sprawie ceł i TikToka? Intrygujący wpis na Truth Social
Handel
Towar za towar. Rozkręca się handel barterowy między Rosją a Chinami
Handel
Chińskie śledztwo w sprawie chipów z USA. Rozmowy handlowe nabierają tempa
Reklama
Reklama