Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy zdecydowanie stawiają na krajowe ubrania

Większość ma już za sobą zakupy ubrań w internecie, a coraz więcej Polaków podczas takich polowań korzysta również z rozwiązań typu wirtualne przymierzalnie.

Publikacja: 24.05.2022 10:30

Polacy zdecydowanie stawiają na krajowe ubrania

Foto: Adobe Stock

Zdecydowanie na rynku widać duże zainteresowanie polskich konsumentów mody markami krajowymi. 84 proc. ma w szafie takie produkty i to niezależnie od grupy wiekowej. Odzież to zdecydowanie największa kategoria, jeśli chodzi o zakupy internetowe Polaków, wybierana jest online najczęściej, a wartość wydatków przekracza już 8 mld zł – wynika z danych Euromonitor International.

Z badania operatora finansowego Klarna wynika również, że polscy konsumenci mody cenią sobie minimalistyczne, przyjazne dla środowiska opakowania, na co wskazało 48 proc. 63 proc. respondentów dokonała już zakupu używanego produktu, odsetek ten jest najwyższy wśród pokolenia Z i wynosi 72 proc., zaś wśród Millenialsów to 69 proc.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
USA nie kupią chińskiego oleju? Nowe groźby Donalda Trumpa
Handel
Niepewny los ceł Donalda Trumpa. Eksperci dają mu 80 proc. szans na porażkę w sądzie
Handel
Generacja Z przyprawia sklepy o ból głowy
Handel
Chiny skokowo zwiększyły dostawy części do dronów
Handel
Ostra wymiana ciosów między USA a Chinami. Wchodzą w życie nowe cła i opłaty portowe
Reklama
Reklama