Polacy zdecydowanie stawiają na krajowe ubrania

Większość ma już za sobą zakupy ubrań w internecie, a coraz więcej Polaków podczas takich polowań korzysta również z rozwiązań typu wirtualne przymierzalnie.

Publikacja: 24.05.2022 10:30

Polacy zdecydowanie stawiają na krajowe ubrania

Foto: Adobe Stock

Zdecydowanie na rynku widać duże zainteresowanie polskich konsumentów mody markami krajowymi. 84 proc. ma w szafie takie produkty i to niezależnie od grupy wiekowej. Odzież to zdecydowanie największa kategoria, jeśli chodzi o zakupy internetowe Polaków, wybierana jest online najczęściej, a wartość wydatków przekracza już 8 mld zł – wynika z danych Euromonitor International.

Z badania operatora finansowego Klarna wynika również, że polscy konsumenci mody cenią sobie minimalistyczne, przyjazne dla środowiska opakowania, na co wskazało 48 proc. 63 proc. respondentów dokonała już zakupu używanego produktu, odsetek ten jest najwyższy wśród pokolenia Z i wynosi 72 proc., zaś wśród Millenialsów to 69 proc.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?