Sklep IKEA w centrum handlowym Blue City można odwiedzać do końca roku. Priorytetem firmy jest zachowanie wszystkich miejsc pracy. IKEA dołoży wszelkich starań, aby każdemu pracownikowi sklepu w Blue City zaoferować takie same lub zbliżone warunki pracy na nowym stanowisku w innej warszawskiej jednostce IKEA.

- Nadal będziemy kontynuować testy różnych rozwiązań dla klientów oraz stale inwestujemy w dotychczasowe sklepy IKEA, w mobilne i stacjonarne punkty odbioru, sprzedaż online oraz usługi zdalne z różnymi możliwościami dostawy i odbioru - dodaje Karol Barcal, dyrektor regionalny w IKEA Retail Polska odpowiedzialny między innymi za rynek warszawski.

W tym roku mija 31 lat od otwarcia pierwszego sklepu IKEA w Warszawie, został otwarty w 1990 roku przy ulicy Grażyny Bacewiczówny na Ursynowie. Na powierzchni około 1 tys. mkw. klienci mogli korzystać z ekspozycji kilku gotowych wnętrz, co było wówczas wielką nowością.

Obecnie na rynku warszawskim dla klientów dostępne są trzy sklepy - Janki, Targówek, oraz w Blue City, jak i trzy punkty odbioru zamówień w centrach handlowych oraz dwa mobilne na Mokotowie i w Wilanowie.

- Jednym z priorytetów dla IKEA w Polsce jest rynek warszawski. Planujemy dalej rozwijać naszą działalność w tym regionie, z jeszcze większą dynamiką. Chcemy skupić się na nowych formatach miejsc spotkań z klientami, które będą odpowiedzią na zmieniające się potrzeby mieszkańców stolicy i regionu - mówi Karol Barcal.

- Finalizujemy obecnie kompleksowy plan dla regionu warszawskiego, który koncentruje się na tworzeniu jeszcze lepszego doświadczenia klientów, budowaniu i rozwijaniu kompetencji naszych pracowników, inwestowaniu w obecne i nowe miejsca spotkań z klientami oraz atrakcyjnej ofercie usług zdalnych i stacjonarnych - dodaje.