Reklama

Carrefour ułatwi klientom odbiór zakupów z e-sklepu

Sieć rozszerza odbiór zakupów z e-sklepu w ramach usługi Click&collect teraz również w sklepach osiedlowych.

Aktualizacja: 25.09.2018 14:15 Publikacja: 25.09.2018 14:06

Carrefour ułatwi klientom odbiór zakupów z e-sklepu

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

Klienci sieci mają teraz możliwość odbierania produktów niespożywczych z oferty Carrefour, zamówionych na platformie Carrefour.pl, nie tylko w hipermarketach i supermarketach sieci, ale również w wybranych sklepach osiedlowych w Warszawie, w których sieć testuje obecnie nową usługę.

Click&collect to usługa odbioru zakupów niespożywczych z oferty Carrefour, zamówionych na stronie Carrefour.pl, w stacjonarnych sklepach sieci. Dzięki niej klienci zyskują możliwość odbioru produktów, bez potrzeby oczekiwania na kuriera. Do tej pory usługa Click&collect dostępna była w hipermarketach i supermarketach sieci w całej Polsce. Obecnie Carrefour rozpoczął fazę testowania rozwiązania Click&collect również w swoich sklepach segmentu convenience.

Czytaj także: Carrefour uruchomi nowy format sklepów

- Zgodnie z przyjętą przez Carrefour strategią omnikanałowości, rozbudowujemy naszą ofertę wyboru form dostawy, aby jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby i oczekiwania kupujących. Zapewnienie naszym klientom przyjemnych doświadczeń zakupowych jest bowiem jednym z priorytetów sieci Carrefour. Obecnie testujemy wprowadzenie do sklepów osiedlowych usługi Click&collect, umożliwiającej odbiór zamówionych online, niespożywczych produktów z oferty Carrefour. Poszerzając portfolio dostępnych punktów odbioru, chcemy zagwarantować naszym klientom jeszcze większą wygodę dokonywania zakupów – mówi Bożena Nawara – Borek, dyrektor ds. e-commerce w Carrefour Polska.

Usługa Click&collect dostępna jest w prawie 250 hipermarketach i supermarketach. Testowe sklepy, w których klienci mogą odebrać zakupy to: Carrefour Express w Warszawie przy ul. Wilczej 17, ul. Ks. Janusza 17, ul. Siedmiogrodzkiej 1, ul. St. Noakowskiego 16 oraz ul. Marokańskiej 16.

Reklama
Reklama

Sieć systematycznie rozszerza swoją ofertę online oraz opcje odbioru zamawianych produktów. Na platformie Carrefour.pl dostępnych jest obecnie 300 tys. artykułów niespożywczych, pochodzących z oferty sieci, jak również od zweryfikowanych, zewnętrznych dostawców, które prezentowane są w 6 kategoriach produktowych: Dom i ogród, Dziecko, Elektronika, Kultura i rozrywka, Sport i turystyka, Zdrowie i uroda. Dodatkowo, klienci znajdą rozbudowaną sekcję Zakupy codziennie zawierającą także artykuły spożywcze.

Handel
Shein kontratakuje. Chińska platforma oskarża francuski rząd o „spisek” i „krucjatę”
Handel
Niedziele handlowe w grudniu 2025: Kiedy będzie można zrobić świąteczne zakupy?
Handel
Stało się – Prada ogłosiła, że przejęła rodzimego rywala Versace. „Transakcja dekady”
Handel
Black Friday jednak nie rozczarował, Polacy ruszyli na zakupy. Zwłaszcza online
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Handel
Świetny pomysł czy powrót PRL? O przejęcie Carrefoura przez państwo zapytaliśmy biznes
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama