– Zgodnie z założeniami pod koniec stycznia br. uruchomiliśmy nasz 1000. sklep. Bardzo zależało nam na otworzeniu tej placówki właśnie w Złotych Tarasach. Jest to dobry początek roku i mamy nadzieję, że zakończy się on takimi samymi sukcesami jak 2014. W bieżącym roku planujemy utrzymać ekspansję na podobnym poziomie, zwiększając liczbę placówek o kolejnych sto kilkadziesiąt – mówi Marek Maruszak, prezes Rossmann SDP.

Potwierdzeniem dynamicznego rozwoju Rossmanna są nie tylko nowe drogerie, ale także wzrost obrotów, zatrudnienia i nowe centrum dystrybucyjne.

– Osiągnęliśmy największe obroty w historii firmy - 6,43 mld zł. Mając na uwadze rozwój firmy, tworzymy nowe miejsca pracy w sklepach, magazynach, a także centrali. Od stycznia 2014 zatrudniliśmy 2,5 tys. nowych pracowników – dodaje Marek Maruszak.

Rossmann posiada w Polsce 1 tys. drogerii, a na jego sklepowych półkach znajduje się ponad 16 tys. produktów. Firma jest liderem rynku chemiczno-kosmetycznego z 26 proc. udziałem. Codziennie zakupy w sklepach sieci robi 600 tys. klientów. W portfolio firmy można znaleźć 800 marek: zagranicznych i polskich. Rossmann posiada również 35 marek własnych. W rankingu opracowanym przez OC&C Strategy Consultants w 2014 roku firma zajęła 1. miejsce w zakresie obsługi klienta wśród sieci detalicznych w Polsce.