Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.06.2015 08:09 Publikacja: 17.06.2015 22:00
Znane marki perfumeryjne: Gucci, Hugo Boss, popularne brandy produktów do włosów Wella i Clairol oraz kosmetyki do makijażu Max Factor i Cover Girl mają już niedługo trafić do koncernu kosmetycznego Coty.
Foto: Fotorzepa/Kuba Kamiński
Znane marki perfumeryjne: Gucci, Hugo Boss, popularne brandy produktów do włosów Wella i Clairol oraz kosmetyki do makijażu Max Factor i Cover Girl mają już niedługo trafić do koncernu kosmetycznego Coty. To on wygrał aukcję ogłoszoną przez giganta rynku artykułów konsumpcyjnych (FMCG) – koncern Procter & Gamble, który przed rokiem zapowiedział radykalne ograniczenie portfela marek.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Ministerstwo Handlu Chin wszczęło postępowanie antydyskryminacyjne wobec amerykańskiej polityki handlowej dotycz...
Szwajcarski producent zegarków Swatch rozpoczął sprzedaż specjalnej edycji zegarka z odwróconymi cyframi 3 i 9 n...
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas