Aktualizacja: 18.06.2015 08:09 Publikacja: 17.06.2015 22:00
Znane marki perfumeryjne: Gucci, Hugo Boss, popularne brandy produktów do włosów Wella i Clairol oraz kosmetyki do makijażu Max Factor i Cover Girl mają już niedługo trafić do koncernu kosmetycznego Coty.
Foto: Fotorzepa/Kuba Kamiński
Znane marki perfumeryjne: Gucci, Hugo Boss, popularne brandy produktów do włosów Wella i Clairol oraz kosmetyki do makijażu Max Factor i Cover Girl mają już niedługo trafić do koncernu kosmetycznego Coty. To on wygrał aukcję ogłoszoną przez giganta rynku artykułów konsumpcyjnych (FMCG) – koncern Procter & Gamble, który przed rokiem zapowiedział radykalne ograniczenie portfela marek.
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
Liczba gazetek i akcji rabatowych znowu rośnie w dwucyfrowym tempie. Potwierdza to, że koniunktura na rynku nada...
Coraz więcej sieci handlowych i marek artykułów konsumpcyjnych rezygnuje ze wzrostu działalności w USA z powodu...
Inwestorów ucieszyła wiadomość, że chiński wicepremier He Lifeng spotka się z amerykańskim sekretarzem skarbu Sc...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas