I w sklepie, i w sieci liczą się głównie obniżki

Zawrotną karierę robią serwisy z kuponami rabatowymi do e-sklepów. Już generują setki milionów złotych dodatkowej sprzedaży.

Aktualizacja: 16.10.2015 08:22 Publikacja: 15.10.2015 22:00

Foto: Rzeczpospolita

Nie na darmo Polacy mają opinię jednych z największych w Europie miłośników promocji i polowania na okazje. Cena to wciąż główne kryterium wyboru w tradycyjnym sklepie, ale również w internecie, dlatego nie trzeba było długo czekać na efekty.

Błyskawicznie rośnie bowiem popularność specjalnych serwisów, na których można znaleźć kupony z rabatami na zakupy.

Pozostało 92% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Czym jeździć
Technologia, której nie zobaczysz. Ale możesz ją poczuć
Materiał Promocyjny
BaseLinker uratuje e-sklep przed przestojem
Tu i Teraz
Skoda Kodiaq - nowy wymiar przestrzeni
Handel
Lidl podnosi poprzeczkę. Wyzwanie dla Biedronki
Handel
Malezyjska sieć MR.DIY potwierdziła, że wchodzi do Polski. Co sprzedaje?
Handel
Wojna handlowa z UE nie jest w interesie Chin
Handel
Jesień rosnących cen. I to mimo wojny dyskontów