Reklama
Rozwiń
Reklama

I w sklepie, i w sieci liczą się głównie obniżki

Zawrotną karierę robią serwisy z kuponami rabatowymi do e-sklepów. Już generują setki milionów złotych dodatkowej sprzedaży.

Aktualizacja: 16.10.2015 08:22 Publikacja: 15.10.2015 22:00

Konsumenci ostrożnie planują wydatki

Foto: Rzeczpospolita

Nie na darmo Polacy mają opinię jednych z największych w Europie miłośników promocji i polowania na okazje. Cena to wciąż główne kryterium wyboru w tradycyjnym sklepie, ale również w internecie, dlatego nie trzeba było długo czekać na efekty.

Błyskawicznie rośnie bowiem popularność specjalnych serwisów, na których można znaleźć kupony z rabatami na zakupy.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama