Reklama

I w sklepie, i w sieci liczą się głównie obniżki

Zawrotną karierę robią serwisy z kuponami rabatowymi do e-sklepów. Już generują setki milionów złotych dodatkowej sprzedaży.

Aktualizacja: 16.10.2015 08:22 Publikacja: 15.10.2015 22:00

Konsumenci ostrożnie planują wydatki

Foto: Rzeczpospolita

Nie na darmo Polacy mają opinię jednych z największych w Europie miłośników promocji i polowania na okazje. Cena to wciąż główne kryterium wyboru w tradycyjnym sklepie, ale również w internecie, dlatego nie trzeba było długo czekać na efekty.

Błyskawicznie rośnie bowiem popularność specjalnych serwisów, na których można znaleźć kupony z rabatami na zakupy.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama