Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 17.05.2016 22:00 Publikacja: 17.05.2016 22:00
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
Wielu Polaków do dziś pamięta kampanię reklamową „Ociec prać", którą na początku lat 90. koncern Unilever wypromował proszek Pollena 2000 – flagowy produkt przejętej przez siebie bydgoskiej fabryki Polleny. Mimo tej kampanii Pollena 2000 przegrała z globalnymi markami, którymi wtedy zachwycili się polscy konsumenci i w 2002 Unilever wycofał ją z rynku.
Koncern zrezygnował też z walki o polski rynek detergentów (choć był tam obecny z marką Coccolino), na którym karty od kilku lat rozdają niemiecki Henkel i amerykański Procter&Gamble.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Na dzień przed wznowieniem rozmów handlowych między USA a Chinami Biały Dom wytoczył nowe działo. Stany Zjednocz...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Premier Kanady Mark Carney oświadczył w piątek, że jego gabinet jest gotowy wznowić rozmowy handlowe ze Stanami...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że wszystkie rozmowy handlowe z Kanadą zostały zakończone po emisji – j...
Chiński eksport staje się coraz bardziej podobny do eksportu naszego regionu. W efekcie nasz region mocniej konk...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Po groźbach nałożenia drastycznych ceł i niemal odwołanym spotkaniu przywódców USA i Chin, wygląda na to, że do...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas