Aktualizacja: 20.06.2017 13:36 Publikacja: 20.06.2017 13:21
Foto: Bloomberg
Sprzedaż Lidla w Europie Środkowej i Wschodniej osiągnęła w 2016 roku poziom 9,2 mld euro i wzrosły o 10 procent w stosunku do 2015. Nasz region odpowiada tym samym za 14 procent globalnych obrotów firmy. W ramach Europy Środkowej i Wschodniej największe obroty generuje, w naturalny sposób z uwagi na liczbę ludności i sklepów, Polska. Obroty Lidla w naszym kraju wyniosły, według serwisu dlahandlu.pl 13,7 mld złotych czyli 3,2 mld euro, co stanowiło 34 procent regionalnych obrotów. W Polsce Lidl rośnie bardzo szybko i kwestią czasu wydaje się przeskoczenie Auchan w rankingu sieci detalicznych i zajęcie drugiego miejsca. Analitycy oczekują też, że do 2021 roku obroty Lidla osiągną 1/3 wartości obrotów Biedronki, największej sieci sklepów w Polsce. Biedronka osiągnęła w Polsce w 2016 roku sprzedaż na poziomie 9,8 mld euro, czyli więcej niż Lidl w całym regionie.
W czerwcu twórca i prezes Amiki oficjalnie zrezygnuje ze stanowiska, pozostając w spółce jako doradca. W zarządz...
Jeszcze niedawno islamscy radykałowie z Afganistanu byli dla Kremla „terrorystami”. Teraz reżim talibów dołącza...
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas