mBank wprowadza produkty dla zamożnych klientów

Rozpoczyna się zapowiadany wcześniej proces zmiany marki mBanku, która docelowo zastąpi nazwy BRE i MultiBanku.

Publikacja: 29.05.2013 00:09

Od 4 czerwca oferta mBanku zostanie poszerzona o produkty skierowane do zamożnych klientów. W ramach zmian wprowadzone zostaną do niej trzy dodatkowe rachunki, uzupełnione o ofertę nowych kart płatniczych.

Bank przygotował m.in. mKonto Aquarius i mKonto Aquarius Intensive. Rachunki te gwarantują m.in.: opiekę osobistego doradcy, nieograniczony dostęp do placówek MultiBanku oraz preferencyjne warunki kredytowe i inwestycyjne, a także dodatkowy pakiet bezpłatnych usług, np. wypłaty ze wszystkich bankomatów na świecie.

– Naszym celem jest połączenie ofert dostępnych do tej pory pod różnymi markami BRE w jedną uniwersalną propozycję, dopasowaną do wymagań różnych klientów. W pierwszej kolejności oferta mBanku poszerzona zostanie o produkty prestiżowe, skierowane do zamożnych, co uwarunkowane jest obecną strukturą klientów bankowości detalicznej BRE Banku – mówi Cezary Kocik, wiceprezes BRE Banku ds. bankowości detalicznej.

4 mln klientów detalicznych mają w Polsce mBank i Multibank

Już dziś z oferty mBanku korzysta ponad 300 tys. zamożnych Polaków (z dochodami przekraczającymi 5 tys. zł netto miesięcznie lub posiadających depozyty w wysokości powyżej 100 tys. zł). Podczas prac nad produktami premium bank wykorzystał dotychczasowe doświadczenia marki MultiBank, stworzonej 11 lat temu, by obsługiwać zamożnych Polaków.

– Nowe rachunki, dostępne w mBanku od czerwca, będą podobne do funkcjonujących dziś w MultiBanku, ale nie identyczne, ponieważ rozbudowaliśmy je o nowe rozwiązania. Docelowo chcemy bowiem, by produkty te stały się dobrą alternatywą dla zamożnych klientów, obsługiwanych dziś zarówno przez MultiBank, jak i mBank – tłumaczy wiceprezes BRE Banku.

Przedstawiciele banku podkreślają też, że posiadacze rachunków ze słowem Aquarius w nazwie zyskają także dostęp do unikatowego programu rabatowego mOKAZJE, w ramach którego klient otrzymuje rabaty dopasowane do jego indywidualnych preferencji zakupowych. W najbliższy wtorek bank przedstawi szczegóły dotyczące nowego systemu transakcyjnego oraz zaprezentuje nowe logo mBanku.

Kolejny etap rebrandingu planowany jest na koniec roku. W listopadzie MultiBank przyjmie nazwę mBank wraz z nowym logotypem, podobnie będzie z korporacyjną marką BRE Banku. Przedstawiciele banku zapewniają, że nie zmieni się sposób obsługi tej grupy klientów, która nadal będzie mogła korzystać ze wsparcia doradców Aquarius w placówkach. Akcja informacyjna dotycząca procesu zmian będzie kontynuowana jesienią, tak by klienci otrzymywali niezbędne informacje z wyprzedzeniem.

Od 4 czerwca oferta mBanku zostanie poszerzona o produkty skierowane do zamożnych klientów. W ramach zmian wprowadzone zostaną do niej trzy dodatkowe rachunki, uzupełnione o ofertę nowych kart płatniczych.

Bank przygotował m.in. mKonto Aquarius i mKonto Aquarius Intensive. Rachunki te gwarantują m.in.: opiekę osobistego doradcy, nieograniczony dostęp do placówek MultiBanku oraz preferencyjne warunki kredytowe i inwestycyjne, a także dodatkowy pakiet bezpłatnych usług, np. wypłaty ze wszystkich bankomatów na świecie.

Pozostało 80% artykułu
Finanse
Polacy ciągle bardzo chętnie korzystają z gotówki
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Finanse
Najwięksi truciciele Rosji
Finanse
Finansowanie powiązane z ESG to korzyść dla klientów i banków
Debata TEP i „Rzeczpospolitej”
Czas na odważne decyzje zwiększające wiarygodność fiskalną
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Finanse
Kreml zapożycza się u Rosjan. W jeden dzień sprzedał obligacje za bilion rubli