Reklama

mBank wprowadza produkty dla zamożnych klientów

Rozpoczyna się zapowiadany wcześniej proces zmiany marki mBanku, która docelowo zastąpi nazwy BRE i MultiBanku.

Publikacja: 29.05.2013 00:09

Od 4 czerwca oferta mBanku zostanie poszerzona o produkty skierowane do zamożnych klientów. W ramach zmian wprowadzone zostaną do niej trzy dodatkowe rachunki, uzupełnione o ofertę nowych kart płatniczych.

Bank przygotował m.in. mKonto Aquarius i mKonto Aquarius Intensive. Rachunki te gwarantują m.in.: opiekę osobistego doradcy, nieograniczony dostęp do placówek MultiBanku oraz preferencyjne warunki kredytowe i inwestycyjne, a także dodatkowy pakiet bezpłatnych usług, np. wypłaty ze wszystkich bankomatów na świecie.

– Naszym celem jest połączenie ofert dostępnych do tej pory pod różnymi markami BRE w jedną uniwersalną propozycję, dopasowaną do wymagań różnych klientów. W pierwszej kolejności oferta mBanku poszerzona zostanie o produkty prestiżowe, skierowane do zamożnych, co uwarunkowane jest obecną strukturą klientów bankowości detalicznej BRE Banku – mówi Cezary Kocik, wiceprezes BRE Banku ds. bankowości detalicznej.

4 mln klientów detalicznych mają w Polsce mBank i Multibank

Już dziś z oferty mBanku korzysta ponad 300 tys. zamożnych Polaków (z dochodami przekraczającymi 5 tys. zł netto miesięcznie lub posiadających depozyty w wysokości powyżej 100 tys. zł). Podczas prac nad produktami premium bank wykorzystał dotychczasowe doświadczenia marki MultiBank, stworzonej 11 lat temu, by obsługiwać zamożnych Polaków.

Reklama
Reklama

– Nowe rachunki, dostępne w mBanku od czerwca, będą podobne do funkcjonujących dziś w MultiBanku, ale nie identyczne, ponieważ rozbudowaliśmy je o nowe rozwiązania. Docelowo chcemy bowiem, by produkty te stały się dobrą alternatywą dla zamożnych klientów, obsługiwanych dziś zarówno przez MultiBank, jak i mBank – tłumaczy wiceprezes BRE Banku.

Przedstawiciele banku podkreślają też, że posiadacze rachunków ze słowem Aquarius w nazwie zyskają także dostęp do unikatowego programu rabatowego mOKAZJE, w ramach którego klient otrzymuje rabaty dopasowane do jego indywidualnych preferencji zakupowych. W najbliższy wtorek bank przedstawi szczegóły dotyczące nowego systemu transakcyjnego oraz zaprezentuje nowe logo mBanku.

Kolejny etap rebrandingu planowany jest na koniec roku. W listopadzie MultiBank przyjmie nazwę mBank wraz z nowym logotypem, podobnie będzie z korporacyjną marką BRE Banku. Przedstawiciele banku zapewniają, że nie zmieni się sposób obsługi tej grupy klientów, która nadal będzie mogła korzystać ze wsparcia doradców Aquarius w placówkach. Akcja informacyjna dotycząca procesu zmian będzie kontynuowana jesienią, tak by klienci otrzymywali niezbędne informacje z wyprzedzeniem.

Finanse
Technologie odpowiedzią na cyberzagrożenia
Finanse
Otwarta droga pomocy Ukrainie. Aktywa Rosji zamrożone bezterminowo
Finanse
Walka o zamrożone aktywa. Bank Rosji grozi Unii Europejskiej
Finanse
Zamrożone aktywa, ale roszczenia gorące. Tak Kreml chce zastraszyć Europę
Finanse
Osiem tysięcy wierzycieli Cinkciarza. Syndyk prześledzi księgi rachunkowe spółki
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama