W lipcu br. udział eService w ogólnej wartości płatności kartowych dokonywanych w Polsce wyniósł ponad 30 proc., a liczba rozliczonych transakcji ponad 41 mln (ponad 31 proc. udział). eService zajmuje się obsługą i rozliczaniem transakcji płatniczych w punktach handlowo-usługowych.

– Pozycja lidera branży to efekt konsekwentnej realizacji strategii spółki i banku. Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych, nowatorskie podejście do rozwoju produktów i najwyższa jakość obsługi zapewniły nam sukces na bardzo wymagającym rynku. Dysponujemy największą liczbą urządzeń akceptujących płatności zbliżeniowe, jak również płatności mobilne IKO. Współpracujemy z największymi detalistami na polskim rynku, a w planach mamy rozszerzenia naszej działalności na rynki zagraniczne – skomentował Marek Paradowski, prezes eService.

Spółka awansowała również z 37 miejsca w 2011 roku na 28 w aktualnym, europejskim rankingu największych agentów rozliczeniowych firmy Nielsen.

Miejsce to zagwarantowały między innymi największa na polskim rynku liczba urządzeń obsługujących transakcje zbliżeniowe – ponad 60 tysięcy – podano w komunikacie.

Obecnie sieć akceptacji eService tworzy ponad 80 tysięcy urządzeń pozwalających na dokonywanie transakcji kartowych, w tym niemal 60 tysięcy obsługuje Płatności Mobilne IKO - nowy produkt PKO BP pozwalający na płacenie za zakupione produkty i usługi przy użyciu telefonu komórkowego, bez konieczności posiadania karty płatniczej.