Poznań na czele targowych liderów

Mię­dzy­na­ro­do­we Tar­gi Po­znań­skie zna­la­zły się w czo­łów­ce ran­kin­gu CEN­TREX, sta­ty­styk tar­go­wych w Eu­ro­pie Środ­ko­wo-Wschod­niej.

Publikacja: 31.05.2013 00:31

Ran­king obej­mu­ją­cy 17 ośrod­ków z siedmiu państw re­gio­nu po­twier­dza, iż pierw­sze miejsce pod wzglę­dem wy­na­ję­tej po­wierzch­ni tar­go­wej w 2012 r. bezapelacyjnie dzier­żą MTP (412 tys. mkw), na dru­gim miej­scu są Tar­gi Brno (197 tys. mkw), na trze­cim Tar­gi Kiel­ce (180 tys. mkw). Pod wzglę­dem licz­by wy­staw­ców li­de­rem z licz­bą 11 tys. uczestników są tak­że MTP. Na dru­gim miej­scu zna­la­zły się TK (5,6 tys. wy­staw­ców) oraz Tar­gi Brno (5,3 tys.).

Maj przy­niósł roz­strzy­gnię­cia ple­bi­scy­tów o Zło­ty Me­dal – Wy­bór Kon­su­men­tów, któ­re odby­wa­ły się po­przez gło­so­wa­nie in­ter­ne­to­we w Stre­fach Mi­strzów w ra­mach tar­gów orga­ni­zo­wa­nych w kwiet­niu. Te pre­sti­żo­we wy­róż­nie­nia, fir­mo­wa­ne przez MTP, ma­ją istot­ne zna­cze­nie dla lau­re­atów i po­zo­sta­łych wy­staw­ców.

11 tys. złotych wystawców w zeszłym roku prezentowało swoją ofertę na MTP

Zwy­cięz­cą kon­kur­su i zdo­byw­cą Zło­te­go Me­da­lu – Wy­bór Kon­su­men­tów tar­gów LO­OK 2013 jest far­ba do wło­sów Ar­ti­sti­que Expe­rien­ce fir­my Ar­ti­sti­que Ne­der­land z Holan­dii. Pro­dukt zgło­szo­ny przez P. H. Pro­gress z Wrze­śni uzy­skał łącz­nie po­nad 38 proc. wszyst­kich re­gu­la­mi­no­wo od­da­nych gło­sów. Dru­gie miej­sce, z nie­wiel­ką stra­tą do li­de­ra, za­ję­ła ko­lek­cja me­bli fry­zjer­skich Re­flec­tion za­pro­jek­to­wa­na i wy­ko­na­na przez fir­mę Ayala Woj­ciech Wierz­chow­ski, Agniesz­ka Han­kie­wicz z Pia­secz­na.

Roz­strzy­gnię­te zo­sta­ło rów­nież, nie­zwy­kle emo­cjo­nu­ją­ce, gło­so­wa­nie na naj­lep­szy zdaniem kon­su­men­tów pro­dukt tar­gów Poznań Media Expo 2013. Róż­ni­cą za­le­d­wie 0,79 proc. gło­sów zwy­cię­ży­ła an­te­na sa­te­li­tar­na COR 900 SA zgło­szo­na przez olsz­tyń­ską fir­mę Co­rab (pro­dukt uzy­skał 29 proc. gło­sów). Dru­gie miej­sce za­jął TVP Stre­am zgło­szo­ny przez Te­le­wi­zję Pol­ską War­sza­wa (28 proc.) gło­sów.

Wcze­śniej za­koń­czo­ne gło­so­wa­nia wy­ło­ni­ły zwy­cięz­ców tar­gów Furnica i Drema 2013. Odpo­wied­nio są ni­mi pro­duk­ty: Pa­nel 3-war­stwo­wy Den­dro­Li­ght fir­my SIA „Den­dro­Li­ght LA­TVI­JA" zgło­szo­ny przez Tre­hus De­sign Kry­sty­na Siecz­ka z Łę­go­wa (55 proc. gło­sów) oraz Cut­ter Uni­cut 3C50 fir­my Uni­cut z Ka­to­wic, zgło­szo­ny przez Al­l­comp Pol­ska sp. z o.o., Ka­to­wi­ce (pra­wie 29 proc. od­da­nych gło­sów). Pro­duk­ty na­gro­dzo­ne Zło­tym Me­da­lem – Wy­bór Kon­su­men­tów tar­gów DRE­MA 2013 to: od­py­lacz Ne­stro NE 250, Ne­stro Lu­ft­tech­nik z Nie­miec zgło­szo­ny przez Ne­stro PPHU ze Sta­re­go Ole­sna (36 proc.) i Cen­trum ob­rób­cze 2030 WM fir­my Se­ron Ko­ło­dziej­czyk ze Zby­dnio­wa (24 proc.).

Ran­king obej­mu­ją­cy 17 ośrod­ków z siedmiu państw re­gio­nu po­twier­dza, iż pierw­sze miejsce pod wzglę­dem wy­na­ję­tej po­wierzch­ni tar­go­wej w 2012 r. bezapelacyjnie dzier­żą MTP (412 tys. mkw), na dru­gim miej­scu są Tar­gi Brno (197 tys. mkw), na trze­cim Tar­gi Kiel­ce (180 tys. mkw). Pod wzglę­dem licz­by wy­staw­ców li­de­rem z licz­bą 11 tys. uczestników są tak­że MTP. Na dru­gim miej­scu zna­la­zły się TK (5,6 tys. wy­staw­ców) oraz Tar­gi Brno (5,3 tys.).

Pozostało 84% artykułu
Finanse
Polacy ciągle bardzo chętnie korzystają z gotówki
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Finanse
Najwięksi truciciele Rosji
Finanse
Finansowanie powiązane z ESG to korzyść dla klientów i banków
Debata TEP i „Rzeczpospolitej”
Czas na odważne decyzje zwiększające wiarygodność fiskalną
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Finanse
Kreml zapożycza się u Rosjan. W jeden dzień sprzedał obligacje za bilion rubli