Reklama

Poznań na czele targowych liderów

Mię­dzy­na­ro­do­we Tar­gi Po­znań­skie zna­la­zły się w czo­łów­ce ran­kin­gu CEN­TREX, sta­ty­styk tar­go­wych w Eu­ro­pie Środ­ko­wo-Wschod­niej.

Publikacja: 31.05.2013 00:31

Ran­king obej­mu­ją­cy 17 ośrod­ków z siedmiu państw re­gio­nu po­twier­dza, iż pierw­sze miejsce pod wzglę­dem wy­na­ję­tej po­wierzch­ni tar­go­wej w 2012 r. bezapelacyjnie dzier­żą MTP (412 tys. mkw), na dru­gim miej­scu są Tar­gi Brno (197 tys. mkw), na trze­cim Tar­gi Kiel­ce (180 tys. mkw). Pod wzglę­dem licz­by wy­staw­ców li­de­rem z licz­bą 11 tys. uczestników są tak­że MTP. Na dru­gim miej­scu zna­la­zły się TK (5,6 tys. wy­staw­ców) oraz Tar­gi Brno (5,3 tys.).

Maj przy­niósł roz­strzy­gnię­cia ple­bi­scy­tów o Zło­ty Me­dal – Wy­bór Kon­su­men­tów, któ­re odby­wa­ły się po­przez gło­so­wa­nie in­ter­ne­to­we w Stre­fach Mi­strzów w ra­mach tar­gów orga­ni­zo­wa­nych w kwiet­niu. Te pre­sti­żo­we wy­róż­nie­nia, fir­mo­wa­ne przez MTP, ma­ją istot­ne zna­cze­nie dla lau­re­atów i po­zo­sta­łych wy­staw­ców.

11 tys. złotych wystawców w zeszłym roku prezentowało swoją ofertę na MTP

Zwy­cięz­cą kon­kur­su i zdo­byw­cą Zło­te­go Me­da­lu – Wy­bór Kon­su­men­tów tar­gów LO­OK 2013 jest far­ba do wło­sów Ar­ti­sti­que Expe­rien­ce fir­my Ar­ti­sti­que Ne­der­land z Holan­dii. Pro­dukt zgło­szo­ny przez P. H. Pro­gress z Wrze­śni uzy­skał łącz­nie po­nad 38 proc. wszyst­kich re­gu­la­mi­no­wo od­da­nych gło­sów. Dru­gie miej­sce, z nie­wiel­ką stra­tą do li­de­ra, za­ję­ła ko­lek­cja me­bli fry­zjer­skich Re­flec­tion za­pro­jek­to­wa­na i wy­ko­na­na przez fir­mę Ayala Woj­ciech Wierz­chow­ski, Agniesz­ka Han­kie­wicz z Pia­secz­na.

Roz­strzy­gnię­te zo­sta­ło rów­nież, nie­zwy­kle emo­cjo­nu­ją­ce, gło­so­wa­nie na naj­lep­szy zdaniem kon­su­men­tów pro­dukt tar­gów Poznań Media Expo 2013. Róż­ni­cą za­le­d­wie 0,79 proc. gło­sów zwy­cię­ży­ła an­te­na sa­te­li­tar­na COR 900 SA zgło­szo­na przez olsz­tyń­ską fir­mę Co­rab (pro­dukt uzy­skał 29 proc. gło­sów). Dru­gie miej­sce za­jął TVP Stre­am zgło­szo­ny przez Te­le­wi­zję Pol­ską War­sza­wa (28 proc.) gło­sów.

Reklama
Reklama

Wcze­śniej za­koń­czo­ne gło­so­wa­nia wy­ło­ni­ły zwy­cięz­ców tar­gów Furnica i Drema 2013. Odpo­wied­nio są ni­mi pro­duk­ty: Pa­nel 3-war­stwo­wy Den­dro­Li­ght fir­my SIA „Den­dro­Li­ght LA­TVI­JA" zgło­szo­ny przez Tre­hus De­sign Kry­sty­na Siecz­ka z Łę­go­wa (55 proc. gło­sów) oraz Cut­ter Uni­cut 3C50 fir­my Uni­cut z Ka­to­wic, zgło­szo­ny przez Al­l­comp Pol­ska sp. z o.o., Ka­to­wi­ce (pra­wie 29 proc. od­da­nych gło­sów). Pro­duk­ty na­gro­dzo­ne Zło­tym Me­da­lem – Wy­bór Kon­su­men­tów tar­gów DRE­MA 2013 to: od­py­lacz Ne­stro NE 250, Ne­stro Lu­ft­tech­nik z Nie­miec zgło­szo­ny przez Ne­stro PPHU ze Sta­re­go Ole­sna (36 proc.) i Cen­trum ob­rób­cze 2030 WM fir­my Se­ron Ko­ło­dziej­czyk ze Zby­dnio­wa (24 proc.).

Finanse
Technologie odpowiedzią na cyberzagrożenia
Finanse
Otwarta droga pomocy Ukrainie. Aktywa Rosji zamrożone bezterminowo
Finanse
Walka o zamrożone aktywa. Bank Rosji grozi Unii Europejskiej
Finanse
Zamrożone aktywa, ale roszczenia gorące. Tak Kreml chce zastraszyć Europę
Finanse
Osiem tysięcy wierzycieli Cinkciarza. Syndyk prześledzi księgi rachunkowe spółki
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama