Już nie latawiec, a sprężyna

Już postanowione. Motyw sprężyny i hasło „Polska.Spring into new" będzie teraz firmować kampanię promocyjną naszego kraju. A w zasadzie już firmuje, bo kampania w zachodnich telewizjach ruszyła 3 czerwca.

Publikacja: 06.06.2014 12:44

Stylizowana sprężyna miała międzynarodowy debiut w spocie promującym Polskę, który w środę pokazały

Stylizowana sprężyna miała międzynarodowy debiut w spocie promującym Polskę, który w środę pokazały CNN, BBC, Eurosport i Sky News.

Foto: Rzeczpospolita

Dwa dni później, koncepcję nowego logotypu – z motywem sprężyny wrysowanym w kontur  mapy kraju - przyjęła międzyresortowa Rada Promocji Polski.

- Zasady komunikacji marki Polska  zaczynają obowiązywać i są respektowane – podkreślał  po spotkaniu minister Radosław Sikorski, który 5 czerwca przewodniczył posiedzeniu rady. Jak zaznaczał telewizyjny spot  (emitowany w CNN, BBC, CNN, Eurosport i SkyNews) zbiera dobre recenzje.

Sprężynowy logotyp opracowała brytyjska firma doradztwa marketingowego Saffron Brand, której współzałożycielem był światowej sławy ekspert od budowy marek (także miast i   państw), zmarły w kwietniu br, Wally Olins. Motyw sprężyny nawiązuje do koncepcji  „Creative Tension", którą Olins wypracował i ogłosił w 2004 roku.

Zleceniodawca nowego logo, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które zrzesza agencje reklamowe i domu mediowe, zapłaciło za nie ok. milion złotych z własnych funduszy.

Kampania wizerunkowa „Polska. Spring into New" ma  wypromować w świecie sukces transformacji i zmian w naszym kraju w ciągu ostatnich 25 lat. Jak podkreśla MSZ,  jej  autorzy  wykorzystują ideę sprężyny jako symbolu energii napędzającej do pozytywnych zmian, dynamizmu, kreatywności i innowacyjności Polaków.

Dwa dni później, koncepcję nowego logotypu – z motywem sprężyny wrysowanym w kontur  mapy kraju - przyjęła międzyresortowa Rada Promocji Polski.

- Zasady komunikacji marki Polska  zaczynają obowiązywać i są respektowane – podkreślał  po spotkaniu minister Radosław Sikorski, który 5 czerwca przewodniczył posiedzeniu rady. Jak zaznaczał telewizyjny spot  (emitowany w CNN, BBC, CNN, Eurosport i SkyNews) zbiera dobre recenzje.

Finanse
Najwięksi truciciele Rosji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Finanse
Finansowanie powiązane z ESG to korzyść dla klientów i banków
Debata TEP i „Rzeczpospolitej”
Czas na odważne decyzje zwiększające wiarygodność fiskalną
Finanse
Kreml zapożycza się u Rosjan. W jeden dzień sprzedał obligacje za bilion rubli
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Finanse
Świat więcej ryzykuje i zadłuża się. Rosną koszty obsługi długu