Reklama
Rozwiń

Już nie latawiec, a sprężyna

Już postanowione. Motyw sprężyny i hasło „Polska.Spring into new" będzie teraz firmować kampanię promocyjną naszego kraju. A w zasadzie już firmuje, bo kampania w zachodnich telewizjach ruszyła 3 czerwca.

Publikacja: 06.06.2014 12:44

Stylizowana sprężyna miała międzynarodowy debiut w spocie promującym Polskę, który w środę pokazały

Stylizowana sprężyna miała międzynarodowy debiut w spocie promującym Polskę, który w środę pokazały CNN, BBC, Eurosport i Sky News.

Foto: Rzeczpospolita

Dwa dni później, koncepcję nowego logotypu – z motywem sprężyny wrysowanym w kontur  mapy kraju - przyjęła międzyresortowa Rada Promocji Polski.

- Zasady komunikacji marki Polska  zaczynają obowiązywać i są respektowane – podkreślał  po spotkaniu minister Radosław Sikorski, który 5 czerwca przewodniczył posiedzeniu rady. Jak zaznaczał telewizyjny spot  (emitowany w CNN, BBC, CNN, Eurosport i SkyNews) zbiera dobre recenzje.

Sprężynowy logotyp opracowała brytyjska firma doradztwa marketingowego Saffron Brand, której współzałożycielem był światowej sławy ekspert od budowy marek (także miast i   państw), zmarły w kwietniu br, Wally Olins. Motyw sprężyny nawiązuje do koncepcji  „Creative Tension", którą Olins wypracował i ogłosił w 2004 roku.

Zleceniodawca nowego logo, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które zrzesza agencje reklamowe i domu mediowe, zapłaciło za nie ok. milion złotych z własnych funduszy.

Kampania wizerunkowa „Polska. Spring into New" ma  wypromować w świecie sukces transformacji i zmian w naszym kraju w ciągu ostatnich 25 lat. Jak podkreśla MSZ,  jej  autorzy  wykorzystują ideę sprężyny jako symbolu energii napędzającej do pozytywnych zmian, dynamizmu, kreatywności i innowacyjności Polaków.

Dwa dni później, koncepcję nowego logotypu – z motywem sprężyny wrysowanym w kontur  mapy kraju - przyjęła międzyresortowa Rada Promocji Polski.

- Zasady komunikacji marki Polska  zaczynają obowiązywać i są respektowane – podkreślał  po spotkaniu minister Radosław Sikorski, który 5 czerwca przewodniczył posiedzeniu rady. Jak zaznaczał telewizyjny spot  (emitowany w CNN, BBC, CNN, Eurosport i SkyNews) zbiera dobre recenzje.

Finanse
Listy zastawne: klucz do tańszych kredytów mieszkaniowych?
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Finanse
Otwarcie na dialog, czekanie na konkretne działania
Finanse
Putin gotowy na utratę zamrożonych aktywów. Już nie chce kupować boeingów
Finanse
Donald Trump wybiera nowego szefa Fed. Kandydat musi spełniać podstawowy warunek
Finanse
Holistyczne spojrzenie na inwestora