Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 15:57 Publikacja: 16.06.2024 15:25
Z Arabami na pewno nie zrobimy biznesu e-mailami.
Foto: Adobe Stock
Jak zaczęła się pani przygoda biznesowa z państwami arabskimi?
W 2007 r. wyprowadziłam się do Zjednoczonych Emiratów Arabskich (ZEA). Potem był Katar, Oman, a obecnie jestem aktywna głównie w Arabii Saudyjskiej, ale pracuję też dla klientów w Kuwejcie i Bahrajnie. Napisałam książkę „Biznes po arabsku”, by rozprawić się ze stereotypami przeszkadzającymi naszym przedsiębiorcom w ekspansji na te rynki.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
PRIME to projekt grantowy prowadzony przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej. Wspiera polskich naukowców w komerc...
2025 to rok 85-lecia Stowarzyszenia Techników Polskich w Wielkiej Brytanii, jednej z najstarszych, wciąż aktywny...
Na przedmieściach irlandzkiego miasta Galway w dniach 24-25 września odbędą się targi Medical Technology Ireland...
Kazachski rynek e-handlu rośnie w imponującym tempie. W ciągu ostatnich 7 lat jego wartość zwiększyła się siedmi...
Importujemy montowane w Polsce samochody europejskich producentów, a spośród towarów spożywczych cenimy np. pols...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas