Biznes po arabsku. WhatsApp zastąpił maila

Jak polskie firmy mogą osiągnąć sukces biznesowy w państwach Zatoki Arabskiej (Perskiej)? – z Agnieszką Klimczak, trenerką różnic kulturowych oraz autorką książki „Biznes po arabsku”, rozmawia dr Krzysztof M. Zalewski z Instytutu Boyma.

Publikacja: 16.06.2024 15:25

Z Arabami na pewno nie zrobimy biznesu e-mailami.

Z Arabami na pewno nie zrobimy biznesu e-mailami.

Foto: Adobe Stock

Jak zaczęła się pani przygoda biznesowa z państwami arabskimi?

W 2007 r. wyprowadziłam się do Zjednoczonych Emiratów Arabskich (ZEA). Potem był Katar, Oman, a obecnie jestem aktywna głównie w Arabii Saudyjskiej, ale pracuję też dla klientów w Kuwejcie i Bahrajnie. Napisałam książkę „Biznes po arabsku”, by rozprawić się ze stereotypami przeszkadzającymi naszym przedsiębiorcom w ekspansji na te rynki.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Eksport
Wystartowała inicjatywa Team Poland. Ma wesprzeć firmy w ekspansji zagranicznej
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Eksport
Janusz Władyczak: KUKE zbudowała swą światową rozpoznawalność
Eksport
Dziesiątka firm nagrodzonych podczas UK-Poland Business Awards
Eksport
KUKE najlepszą agencją wsparcia eksportu na świecie
Eksport
Wrzesień w Londynie będzie atrakcyjny dla polskich przedsiębiorców