Biznes po arabsku. WhatsApp zastąpił maila

Jak polskie firmy mogą osiągnąć sukces biznesowy w państwach Zatoki Arabskiej (Perskiej)? – z Agnieszką Klimczak, trenerką różnic kulturowych oraz autorką książki „Biznes po arabsku”, rozmawia dr Krzysztof M. Zalewski z Instytutu Boyma.

Publikacja: 16.06.2024 15:25

Z Arabami na pewno nie zrobimy biznesu e-mailami.

Z Arabami na pewno nie zrobimy biznesu e-mailami.

Foto: Adobe Stock

Jak zaczęła się pani przygoda biznesowa z państwami arabskimi?

W 2007 r. wyprowadziłam się do Zjednoczonych Emiratów Arabskich (ZEA). Potem był Katar, Oman, a obecnie jestem aktywna głównie w Arabii Saudyjskiej, ale pracuję też dla klientów w Kuwejcie i Bahrajnie. Napisałam książkę „Biznes po arabsku”, by rozprawić się ze stereotypami przeszkadzającymi naszym przedsiębiorcom w ekspansji na te rynki.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Eksport
Ekspansja zagraniczna kluczem do dalszego rozwoju Polski
Eksport
Azjatycki boom turystyczny szansą dla polskich firm
Eksport
Jak dobrze zaplanować wizytę biznesową w Chinach?
Eksport
Polsko–Japońskie Forum Eksportowe 2025 szansą na mocniejsze więzy gospodarcze
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Eksport
PAIH z nową strategią i nowym biurem regionalnym w Bydgoszczy