Reklama
Rozwiń
Reklama

Bez wody nie ma życia, ile i jaką wodę należy pić dla zdrowia?

Już starożytny filozof Tales z Miletu stwierdził, że woda jest początkiem wszechrzeczy. Bez wody nie ma życia; bez niej życie nie ma szans nie tylko się rozwinąć, ale też trwać.

Publikacja: 19.03.2020 21:00

Bez wody nie ma życia, ile i jaką wodę należy pić dla zdrowia?

Foto: materiały prasowe

Materiał powstał we współpracy z firmą Hermes

Niemal 75 proc. powierzchni Ziemi pokrywa woda. Zamarznięta tworzy pokrywy lodowe na biegunach północnym i południowym. Najwyższe łańcuchy górskie przez cały rok pokryte są śniegiem. Ciężkie chmury złożone z pary wodnej przynoszą opady, a tam, gdzie padają deszcze i płyną rzeki, rozkwita życie roślinne i zwierzęce. Bez wody nie ma życia zarówno na Ziemi, jak i wewnątrz naszego ciała, ponieważ woda jest składnikiem ciała wszystkich żywych organizmów. Ludzie, rośliny i zwierzęta przynajmniej w połowie składają się z wody, a niektóre ze zwierząt i roślin – prawie w całości.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama