Reklama

Cyberprzestępcy czyhają na nasze błędy

Zaledwie co drugi użytkownik sprawdza przed podaniem swoich danych, czy strona jest autentyczna

Publikacja: 08.10.2015 10:12

Partner cyklu

Foto: Rzeczpospolita

Cykl o e-bankowości opracowano we współpracy z mbankiem

Około 60 proc. klientów używa w jednakowym stopniu bankowości elektronicznej i tradycyjnej – wynika z najnowszego raportu „Kierunek: Omnichannel. Banki w poszukiwaniu złotego środka", przygotowanego przez firmę e-point. Analitycy przeanalizowali wiele publikacji i statystyk przygotowanych w latach 2012–2015 przez czołowe firmy konsultingowe z całego świata. Efekt? Dwie trzecie klientów banków woli, aby doradzili im pracownicy oddziałów, ale jednocześnie 76 proc. badanych wykonuje zdalnie proste transakcje, takie jak przelew czy sprawdzenie salda rachunku.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok.

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia. Czytaj, to co ważne.
Reklama
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Ekonomia
Open source wspiera profesjonalistów medycznych
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Reklama
Reklama