Aktualizacja: 14.05.2016 13:27 Publikacja: 14.05.2016 12:25
Foto: 123 rf
W kilku wybranych oddziałach PKO BP ruszył pilotaż innowacyjnej obsługi osób głuchych i słabosłyszących. Pilotaż obejmuje siedem placówek, w tym trzy z największą liczbą klientów mających wadę słuchu. Każdy z oddziałów został wyposażony w specjalnie przygotowany tablet.
Zarządzanie finansami osobistymi to sztuka balansowania między bieżącymi potrzebami a przyszłymi celami. Coraz c...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpra...
Dane płatnicze dają dziś wyjątkowy wgląd w zachowania i trendy konsumenckie w branży turystycznej. Pozwalają lep...
Polacy chcą rozwijać swoje umiejętności cyfrowe. Potwierdza to ogromne zainteresowanie szeregiem inicjatyw eduka...
Rödl & Partner zapewniła kompleksowe wsparcie podatkowe Santander i Jefferies przy kolejnej sekurytyzacji wierzy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas