Reklama
Rozwiń
Reklama

Narzędzia Business Intelligence dla dużych i małych firm

Jeszcze kilka lat temu rozwiązania typu Business Intelligence były domeną dużych graczy. Jednak w miarę popularyzacji tego typu systemów także mniejsze firmy zaczęły oferować własne rozwiązania. Wielu odniosło sukces. Są wśród nich nawet start-upy.

Aktualizacja: 19.12.2016 20:35 Publikacja: 19.12.2016 19:43

Foto: 123RF

– Nie jest ważne, czy producent aplikacji to światowy gigant czy mniejsza firma informatyczna. Istotne jest tylko to, jaką funkcjonalność ma dane rozwiązanie oraz czy jest ono użyteczne i dostępne dla przedsiębiorcy – podkreśla Renata Łukasik, dyrektor ds. oprogramowania i członek zarządu Macrologic. Dodaje, że rynek oferuje wiele technologii, które mogą być wykorzystywane w rozwiązaniach klasy BI, takich jak np. hurtownie danych i rozwiązania „in-memory". – Producenci rozwiązań BI mają szeroki wybór i mogą stosować takie narzędzia technologiczne, które pozwolą im udostępniać użytkownikom końcowym elastyczne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb – dodaje.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama