Reklama

Polacy wybierają lepiej wyposażone auta

Jeszcze kilka, kilkanaście lat temu znaczna część używanych aut dostępnych na rynku wtórnym w naszym kraju, w szczególności tych mających flotowy rodowód, była jednolicie i dosyć ubogo wyposażona. Obecnie sytuacja jest inna: Polacy konfigurujący nowe auta dobierają do nich coraz bogatsze wyposażenie i dodatkowe elementy, w tym usługi serwisowe.

Publikacja: 27.02.2018 09:35

Škoda Karoq

Škoda Karoq

Istotny wpływ na taką zmianę mają między innymi nowoczesne formy finansowania zakupu samochodów, takie jak kredyt i leasing z niskimi ratami. Jednym z prekursorów tego typu produktów jest w Polsce Volkswagen Financial Services.

Decydując się na zakup nowego auta wielu przyszłych użytkowników sugeruje się takimi cechami jak marka czy model, ale przede wszystkim – cena. Wartości cennikowe samochodów często znacznie odbiegają finalnej kwoty zakupu. Powodem jest fakt, iż do podstawowej wersji klienci dobierają wyposażenie i usługi dodatkowe według swoich indywidualnych preferencji. Przykładem mogą być m.in. najnowsze systemy poprawiające bezpieczeństwo w samochodach marki Škoda, w tym DRIVE ALERT z funkcją wykrywania zmęczenia kierowcy, czy pakiety pogwarancyjnych napraw serwisowych.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Centra usług widzą szansę w rozwoju AI. Czas transformacji
Biznes
Równe płace, równe szanse – Grupa Żabka ponownie z certyfikatem EQUAL-SALARY
Biznes
Horyzont Europa to Liga Mistrzów europejskiej nauki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Patronat Rzeczpospolitej
Horizon4Poland’25 – największy matchmaking w Polsce!
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama