Polacy wybierają lepiej wyposażone auta

Jeszcze kilka, kilkanaście lat temu znaczna część używanych aut dostępnych na rynku wtórnym w naszym kraju, w szczególności tych mających flotowy rodowód, była jednolicie i dosyć ubogo wyposażona. Obecnie sytuacja jest inna: Polacy konfigurujący nowe auta dobierają do nich coraz bogatsze wyposażenie i dodatkowe elementy, w tym usługi serwisowe.

Publikacja: 27.02.2018 09:35

Škoda Karoq

Škoda Karoq

Istotny wpływ na taką zmianę mają między innymi nowoczesne formy finansowania zakupu samochodów, takie jak kredyt i leasing z niskimi ratami. Jednym z prekursorów tego typu produktów jest w Polsce Volkswagen Financial Services.

Decydując się na zakup nowego auta wielu przyszłych użytkowników sugeruje się takimi cechami jak marka czy model, ale przede wszystkim – cena. Wartości cennikowe samochodów często znacznie odbiegają finalnej kwoty zakupu. Powodem jest fakt, iż do podstawowej wersji klienci dobierają wyposażenie i usługi dodatkowe według swoich indywidualnych preferencji. Przykładem mogą być m.in. najnowsze systemy poprawiające bezpieczeństwo w samochodach marki Škoda, w tym DRIVE ALERT z funkcją wykrywania zmęczenia kierowcy, czy pakiety pogwarancyjnych napraw serwisowych.

Pozostało 81% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!