Skoda uruchomiła w Polsce wirtualny salon

Salon, w którym nie wychodząc z domu można obejrzeć najnowsze modele marki, uruchomiła Skoda. Ma być rozwiązaniem dla tych, którzy są bardzo zajęci, mieszkają zbyt daleko od najbliższego punktu dealerskiego i akceptują technologiczne nowości.

Aktualizacja: 22.04.2018 14:49 Publikacja: 22.04.2018 14:24

Skoda uruchomiła w Polsce wirtualny salon

Foto: Bloomberg

Taki wirtualny salon nie ma nic wspólnego ze „zwyczajnym" oglądaniem zdjęć samochodu: zainteresowany autem klient przez internet prowadzi z doradcą rozmowę video w czasie rzeczywistym. Zadaje mu pytania, za jego pośrednictwem może także umówić się na jazdę próbną w punkcie dealerskim, który znajduje się najbliżej domu lub miejsca pracy.

Połączenie z salonem odbywa się na dwa sposoby. W pierwszym rozmowa odbywa się indywidualnie: na ekranie komputera lub wyświetlaczu smartfona klient widzi obraz z salonu przekazywany na żywo, a sama rozmowa odbywa się przez telefon. W tym trybie możliwe jest także przekazywanie dodatkowych materiałów, np. zdjęć czy cenników. Drugi to wieloosobowy czat wideo, w którym udział może wziąć nawet kilkadziesiąt osób jednocześnie. Oglądający transmisje mogą zadawać pytania, które trafiają do prezentującego auto doradcy.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes
Londyn uderza w Moskwę największymi sankcjami w historii
Biznes
Nowy prezes PGZ przyszedł z Grupy Azoty
Biznes
Prezes Grupy Azoty rezygnuje z funkcji
Biznes
Umowa USA-Wielka Brytania gotowa. UE zniecierpliwiona. Nowy papież z Ameryki
Biznes
Cyfrowa rewolucja w samorządach
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem