Reklama

Konkurencja była wyjątkowo silna

Prezes Orange Polska w rozmowie z Urszulą Zielińską podsumowuje 2014 rok na krajowym rynku telekomunikacyjnym.

Publikacja: 24.12.2014 05:15

Konkurencja była wyjątkowo silna

Foto: materiały prasowe

Rz: Jaki był mijający rok dla Orange Polska?

Jeśli mówimy o realiach biznesowych, to chociaż spodziewaliśmy się stabilizacji, ciągle był rokiem wyjątkowo silnej konkurencji cenowej. Dotyczyło to usług mobilnych i dodatkowo nasiliło się w internecie stacjonarnym. Żeby była jasność, nie narzekam, tylko stwierdzam fakt. Mieliśmy również do czynienia z historyczną deregulacją usług internetowych w 76 gminach. To decyzja istotna dla całego rynku, dla nas dodatkowo będzie źródłem konkretnych efektów w przyszłości. W przypadku samego Orange Polska, wyróżniłbym jeszcze trzy elementy. Po pierwsze, mieliśmy dobry rok w pozyskiwaniu klientów, szczególnie w segmencie mobilnym. Nie mogę mówić jeszcze o wynikach rocznych, ale po trzech kwartałach br. liczba klientów kontraktowych urosła prawie o pół miliona, co jest sukcesem na tak nasyconym rynku.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Biznes
Biznes o cyrkularności – co mówią liderzy zmian
Biznes
UE przedłuży życie samochodów spalinowych
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama