Rz: Jaki był mijający rok dla Orange Polska?
Jeśli mówimy o realiach biznesowych, to chociaż spodziewaliśmy się stabilizacji, ciągle był rokiem wyjątkowo silnej konkurencji cenowej. Dotyczyło to usług mobilnych i dodatkowo nasiliło się w internecie stacjonarnym. Żeby była jasność, nie narzekam, tylko stwierdzam fakt. Mieliśmy również do czynienia z historyczną deregulacją usług internetowych w 76 gminach. To decyzja istotna dla całego rynku, dla nas dodatkowo będzie źródłem konkretnych efektów w przyszłości. W przypadku samego Orange Polska, wyróżniłbym jeszcze trzy elementy. Po pierwsze, mieliśmy dobry rok w pozyskiwaniu klientów, szczególnie w segmencie mobilnym. Nie mogę mówić jeszcze o wynikach rocznych, ale po trzech kwartałach br. liczba klientów kontraktowych urosła prawie o pół miliona, co jest sukcesem na tak nasyconym rynku.