Reklama

Konkurencja była wyjątkowo silna

Prezes Orange Polska w rozmowie z Urszulą Zielińską podsumowuje 2014 rok na krajowym rynku telekomunikacyjnym.

Publikacja: 24.12.2014 05:15

Konkurencja była wyjątkowo silna

Foto: materiały prasowe

Rz: Jaki był mijający rok dla Orange Polska?

Jeśli mówimy o realiach biznesowych, to chociaż spodziewaliśmy się stabilizacji, ciągle był rokiem wyjątkowo silnej konkurencji cenowej. Dotyczyło to usług mobilnych i dodatkowo nasiliło się w internecie stacjonarnym. Żeby była jasność, nie narzekam, tylko stwierdzam fakt. Mieliśmy również do czynienia z historyczną deregulacją usług internetowych w 76 gminach. To decyzja istotna dla całego rynku, dla nas dodatkowo będzie źródłem konkretnych efektów w przyszłości. W przypadku samego Orange Polska, wyróżniłbym jeszcze trzy elementy. Po pierwsze, mieliśmy dobry rok w pozyskiwaniu klientów, szczególnie w segmencie mobilnym. Nie mogę mówić jeszcze o wynikach rocznych, ale po trzech kwartałach br. liczba klientów kontraktowych urosła prawie o pół miliona, co jest sukcesem na tak nasyconym rynku.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Biznes
Biznes o cyrkularności – co mówią liderzy zmian
Biznes
UE przedłuży życie samochodów spalinowych
Biznes
Elon Musk jest jeszcze bogatszy. Jako pierwszy przekroczył rekordową granicę
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama