Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.06.2025 07:09 Publikacja: 15.04.2024 04:30
Mistrzostwa Europy w piłce nożnej w Niemczech, na które polska reprezentacja awansowała po meczu z Walią, będą jedną z najważniejszych tegorocznych imprez sportowych
Foto: AFP
Polski rynek sponsoringu sportowego od kilkunastu lat znajduje się w trendzie wzrostowym. W ubiegłym roku jego wartość zwyżkowała o 10,7 proc., osiągając poziom 1,35 mld zł – wynika z danych firmy Sponsoring Insight. Tym samym był to najlepszy w historii rezultat.
Kolejny rekord powinien paść w tym roku głównie dzięki zbliżającym się igrzyskom olimpijskim w Paryżu i mistrzostwom Europy w piłce nożnej w Niemczech. Michał Gradzik, partner zarządzający Sponsoring Insight, spodziewa się wzrostu o 6–8 proc.
Umowę kredytową na 3,7 mld zł podpisał z konsorcjum banków Światłowód Inwestycje, joint venture Orange Polska i...
Szczyt Unii Europejskiej kończy się bez porozumienia w sprawie nowych sankcji na Rosję. Biznes coraz mocniej dom...
Przy okazji szczytu NATO w Hadze oficjalnie potwierdzono, że wojska sojusznicze wzmocnią wschodnią flankę na pół...
Warszawa odnotowała rekordową liczbę odwiedzających. W ubiegłym roku stolicę Polski gościło niemal 21 milionów o...
Kurs akcji koncernu Nvidia przebił poziom ze styczniowego szczytu. Papiery tej spółki stały się rekordowo drogie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas