Reklama
Rozwiń

Firmy coraz więcej pieniędzy wydają na krajowy sport. Będzie rekord?

Na sponsoring sportowy biznes wydał w ubiegłym roku 1,35 mld zł. W tym ma być jeszcze więcej. Kluczową rolę nadal pełnią spółki z udziałem Skarbu Państwa.

Publikacja: 15.04.2024 04:30

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej w Niemczech, na które polska reprezentacja awansowała po meczu z W

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej w Niemczech, na które polska reprezentacja awansowała po meczu z Walią, będą jedną z najważniejszych tegorocznych imprez sportowych

Foto: AFP

Polski rynek sponsoringu sportowego od kilkunastu lat znajduje się w trendzie wzrostowym. W ubiegłym roku jego wartość zwyżkowała o 10,7 proc., osiągając poziom 1,35 mld zł – wynika z danych firmy Sponsoring Insight. Tym samym był to najlepszy w historii rezultat.

Kolejny rekord powinien paść w tym roku głównie dzięki zbliżającym się igrzyskom olimpijskim w Paryżu i mistrzostwom Europy w piłce nożnej w Niemczech. Michał Gradzik, partner zarządzający Sponsoring Insight, spodziewa się wzrostu o 6–8 proc.

Pozostało jeszcze 90% artykułu
Biznes
Wizjoner z Harvardu: Biznes musi postawić się Trumpowi albo pożałuje
Biznes
UE odrzuca żądania Putina, Kanada chce zbliżenia z Europą
Biznes
Światłowodowa Europa. Polska nadal poniżej średniej
Biznes
Masa błędów we wnioskach w ramach Mój Prąd 6.0. Można stracić dotację
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Biznes
Prezes Agro Ubezpieczeń: Pieniędzy dla rolników nie zabraknie
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń