Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.05.2016 17:47 Publikacja: 12.05.2016 17:47
Foto: AFP
Podjęcie po raz pierwszy w Chinach produkcji tańszych modeli oznacza zwrot w strategii obu koreańskich marek, bo dotychczasowa polegająca na oferowaniu umiejącym liczyć pieniądze Chińczykom wersji starszych modeli nie powiodła się wraz ze wzrostem produkcji miejscowych firm. Udział rynkowy Hyundaia i Kia zmalał w Chinach w 2015 r. do 8,9 proc. z 10,4 rok wcześniej, do najniższego poziomu od 7 lat, bo chińscy rywale, m.in Great Wall Motor, zwiększali sprzedaż.
Rolls-Royce, odznaki Blue Peter i mozaika od Zełenskiego – to tylko niektóre z prezentów, jakie według danych Pa...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Taylor Swift wykupiła prawa do oryginalnych nagrań swoich pierwszych sześciu albumów studyjnych. Jak wymieniła,...
Zrównoważony rozwój staje się kluczowym elementem strategii biznesowej wielu polskich firm. Właściciele małych i...
Agencja Uzbrojenia w piątek zawarła z Mesko (PGZ) umowę na dostawę amunicji czołowej 120 mm za 150 mln zł. Chodz...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Przez dziesięciolecia Liechtenstein był rajem podatkowym dla bogaczy z całego świata. Dziś stał się pułapką dla...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas