Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 08.02.2021 21:45 Publikacja: 08.02.2021 21:00
Daniel Obajtek, prezes Orlenu, zapewnia, że koncern, rozwijając sprzedaż detaliczną, chce wykorzystać potencjał Ruchu.
Foto: PKN Orlen
Do 2030 r. grupa PKN Orlen chce wydać ok. 11 mld zł na inwestycje w biznes detaliczny, jeden z pięciu kluczowych obszarów działalności koncernu. Firma liczy, że dzięki nim zysk EBITDA wzrośnie w detalu do ok. 5 mld zł rocznie. W ubiegłym roku sięgał 3,3 mld zł i był najwyższy w historii Orlenu.
Część z zaplanowanych wydatków zostanie przeznaczona na uruchomienie i rozwój punktów sprzedaży pozapaliwowej, które będą funkcjonować na rynku pod nową marką Orlen w Ruchu. To inicjatywa pod wspólnym patronatem płockiej firmy i niedawno przejętego przez nią Ruchu. W nowych obiektach sprzedawane będą m.in. produkty gastronomiczne i spożywcze, dotychczas dostępne na stacjach paliw Orlenu. Istotna część oferty zostanie oparta na produktach już sprzedawanych pod własnymi markami spółki.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Nvidia ogłosiła dużo lepsze niż oczekiwano wyniki kwartalne. Jej akcje spadały jednak w handlu posesyjnym.
Prezydent i premier spierają się o priorytety gospodarcze, polskie fabryki AGD mierzą się z kryzysem, a producen...
Prezydent Karol Nawrocki odmówił w środę podpisania dwóch nowelizacji ustaw – o zapasach ropy naftowej, produktó...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W Petersburgu uruchomiono kamery, które po rysach twarzy rozpoznają pochodzenie etniczne przechodniów. Władze ch...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas