W I kwartale br. Uniwheels zarobił na czysto 16,4 mln euro, o ponad 56 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2016 roku. Zysk operacyjny wzrósł o 22 proc, osiągając poziom 12,4 mln euro. Przychody ze sprzedaży wyniosły 131,6 mln euro i były o 21 proc. większe niż rok wcześniej.
Wzrost obrotów firma wypracowała dzięki zwiększeniu o 16,7 proc. wolumenu sprzedaży felg , lepszemu miksowi produktowemu oraz cokwartalnemu dostosowywaniu cen felg w oparciu o rynkowe ceny aluminium. W I kwartale 2017 grupa sprzedała ponad 2,4 mln felg w obu segmentach: OEM oraz akcesoriów. Na segmencie OEM przypadło 2,05 mln sprzedanych felg , a sprzedaż w segmencie akcesoriów wyniosła 381 tys. felg. W segmencie OEM przychody wzrosły o 19,1 proc. licząc rok do roku , a w segmencie akcesoria wzrost wyniósł 21,3 proc.