Jak podkreślają w polskiej spółce, oznacza to dalszą ekspansję InPostu w tym kraju. W ramach współpracy dodatkowo 250 maszyn zostanie obrandowanych logo InPostu i eBay.

Paczkomaty w Wielkiej Brytanii zlokalizowane są m.in. na dworcach kolejowych, stacjach paliw i przy supermarketach, w tym Tesco czy Lidl. Rafał Brzoska chce poszerzyć tę sieć jeszcze w br. do około 3 tys. automatów. Plan zakłada, by do 2024 r. InPost posiadał tam już nawet 10 tys. tego typu urządzeń.

Czytaj więcej

InPost rusza z nietypową usługą. Da drugie życie używanej elektronice

- Jesteśmy zobowiązani do zapewnienia odpowiednich narzędzi i dźwigni, które pomogą naszym sprzedawcom w rozwoju. Nasza współpraca z InPost gwarantuje, że sprzedawcy mają większy wybór w zakresie dostępnych dla nich opcji dostawy, co z kolei może zaoszczędzić czas i pieniądze - skomentował Murray Lambell, general manager w eBay UK.