O prawie połowę podskoczyła we wrześniu sprzedaż Chevroleta na polskim rynku aut osobowych. Amerykańska marka znalazła w ubiegłym miesiącu nabywców na 828 nowych aut. To najlepszy wrzesień pod względem wielkości sprzedaży marki w Polsce. Już po raz czwarty z rzędu Chevrolet Poland zanotował najwyższe wyniki w danym miesiącu w historii istnienia firmy.

- Liczymy na równie dobry wynik w październiku, m.in. dzięki obecnej ofercie promocyjnej na zestaw LPG wraz z montażem za złotówkę - mówi dyrektor generalny Chevroleta na Region Europy Północnej, Andrzej Żelazny.

Najchętniej kupowanym modelem był kompaktowy Cruze, który znalazł w ubiegłym miesiącu 257 nabywców, czyli o 67 proc. więcej niż we wrześniu 2012 roku. W salonach sprzedaży pojawiły się już pierwsze egzemplarze auta z roku modelowego 2014. Znalazły się w nim takie innowacje jak system bezpieczeństwa Side Blind Zone Alert, wykrywający samochody znajdujące się w tzw. martwym polu widzenia kierowcy.

Na drugim miejscu rankingu sprzedaży znalazł się najmniejszy model w ofercie Chevroleta – Spark. Najnowsza jego wersja jest standardowo oferowana z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy (ESC). Unikatowym w segmencie elementem wyposażenia standardowego jest system Bluetooth oraz sterowanie systemem audio przy pomocy przycisków umieszczonych w kole kierownicy

Na miejsce trzecie miejsce w rankingu sprzedaży trafił siedmiomiejscowy van Orlando z wynikiem 135 sztuk, czyli dwukrotnie lepszym niż przed rokiem. W nowej wersji modelowej jest oferowany z systemami Side Blind Spot Alert oraz Advanced Parking Aid. Funkcja wspomagająca parkowanie podczas jazdy z niewielką prędkością identyfikuje odpowiednie miejsce do zaparkowania równoległego i daje kierowcy wskazówki dotyczące sterowania autem, aby ułatwić wykonywanie manewru.

Łącznie od stycznia tego roku do klientów trafiło 8323 Chevroletów.